afdraaien adresje

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

afdraaien adresje

Post by grietje »

wie weet, ff snel, een adres die kan afdraaien?

en dan gaat het mijn om mijn wielspacers! Maar mensen die vliegwielen afdraaien kunnen ook spacers draaien denk ik zo?

er moet 2-4 mm af, dan passen me wielen teminste
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Hoe dik zijn die spacers nu dan?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

16 mm en ik heb nog liggen van 5 maar dat kan weer niet want dan loopt het aan tegen me draagarm.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

aangezien je ze af hebt laten draaien bij een bedrijfje kun je de info daarvan wel in dit topic zetten :idea: .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:aangezien je ze af hebt laten draaien bij een bedrijfje kun je de info daarvan wel in dit topic zetten :idea: .
ja maja blijkt dat je hem bij elk willekeurig metaalbewerkingsbedrijf kan laten doen :P
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

okej dan ga ik is rondzoeken :)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply