Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

q01z wrote:jullie mogen job niet zo plagen...


dat is mijn taak :twisted:
Ah marc toe, mag ik ook even?!?! :wink:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

v.andriessen wrote:
Job wrote:wie echt snel en hard wilt rijden, rijdt geen AX...!
Dat vullen we even bij....

wie echt snel en hard wil rijden, rijdt geen AX GT van Job :shock: :D :D :D :D :D

p.s. een top van 170 dat ik ook in mijn 1.1 volcane...
Precies, hard rijden in de AX van Job is heel moeilijk, dan kan die namelijk niet :twisted: :twisted: :twisted:
Image Image Image

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

sorry Job, maar ik lig me echt te bescheuren van het lachen achter mijn computer!!!! :D :D :D :D :D :P
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

v.andriessen wrote:sorry Job, maar ik lig me echt te bescheuren van het lachen achter mijn computer!!!! :D :D :D :D :D :P
moet je vooral blijven doen, vincent :lol: !!

Pff... wat een koud tering weer zeg, ongehoord. Al tijden niks meer gedaan aan m'n ax wat betreft klussen. Striping moet er nog steeds af, dak zwart spuiten te samen met alles tot en met de raamlijsten en de luchthapper.
Reflectieachterplaat komt deze week, eindelijk binnen.

Hopelijk volgende week wat minder van die wind uit 't oosten, dan komt 't klussen vanzelf weer :)!

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis
Posts: 4469
Joined: SatJul16, 2005 1:14:48 PM
Location: Rheden

Post by 2Black »

Dit soort grappen schreven we vroeger vooral bij q01z maar aangezien die al tijden nergens heengaat per AX moet er een ander slachtoffer gevonden worden.
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

2Black wrote:Dit soort grappen schreven we vroeger vooral bij q01z maar aangezien die al tijden nergens heengaat per AX moet er een ander slachtoffer gevonden worden.
mijn ax heeft dit weekend anders wel bewogen hoor Collin! :D
Image

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Kon je dan niet meteen jouw achteras ook wat zakken Job? :blabla

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

... vandaag was een bijzondere dag, zo eentje als er maar 3/4 in 't jaar plaats vinden: Heb vandaag nl. de GT weer eens gewassen :lol: !

Eerlijk is eerlijk, dat zou ik vaker moeten doen :roll: ...
Al moet ik dan vervolgens altijd een spuitbus zwarte verf in de arm nemen om al het afgebladerde zwart van de skirts te 'camoufleren' :lol: !

Tevens vandaag de rode motorkap weer bevestigd ipv het laminaat. Voor de afwisseling, maar diegene die het mooi/leuk/gek vonden op 1 hand te tellen waren :D! nou staat het rode ook niet verkeerd; ook wat dit betreft; eerlijk is eerlijk :P!

Mocht iemand interesse hebben in de kap met laminaat stickerwerk, wil ik 'm ruilen tegen een type 1 kap; in't zwart of de kleur van de grijze GT.
Tevens is er altijd interesse in een verlengde motorkap (type maakt dan niet uit ;))

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

job, heb jij eigenlijk een veerpootbrug? (zoeen die onder de motorkap zit?)
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je ax te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

v.andriessen wrote:job, heb jij eigenlijk een veerpootbrug? (zoeen die onder de motorkap zit?)
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je AX te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
heb ik!

maar, ik heb met deze velgen eerlijk gezegd nergens last van (of, merk ik gewoon niks :D!!?)

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

goed zo. (of je vorige banden waren net zo k*t als deze hahahahahahaha)

nee hoor ik ga ze weer bestellen!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Maandag 16 Maart is de dag van m´n voorlopige vertrek uit Nederland. Ik ga nl. in Curacao stage lopen, als afsluiting van m'n studie.
Dit zal betekenen dat de AX geschorst in de schuur plaats mag nemen :) (of d'r moet iemand met een heel leuk bod komen :), via pb!) tot begin augustus, wanneer ik weer zal terugkeren. :wink:

Wat er dan mee gaat gebeuren weet ik nog niet... misschien de schade opknappen, misschien niet, misschien blijven rijden, misschien verkopen, misschien onderdelen, misschien voor de cross, misschien, misschien...

Wordt dus pas over een tijd weer vervolgd :)!

Veel plezier met deze achterlijke autotjes, ik heb er al veel plezier aan beleefd, helaas moet ik dat de komende maanden gaan missen :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

ik dacht dat ik nog niet eerder foto's van m'n aanrijding met een brommer (zie frustratie topic) had gepost, nou bij deze :) ... enjoy :oops: :? :|

Image
Deze foto vertoont wat gezichtsbedrog, vind ik. Er zit wel degelijk een flinke deuk... of 2... En kijk dat roest eens :lol: Image
Image

Al met al is het natuurlijk maar hele lichte schade; de bumper opnieuw ophangen, en een ander voorscherm... helaas heb ik hier beide nog helemaal geen zin in gehad. Misschien na m'n stage toch maar opknappen. Een zoektocht naar een rood voorscherm zal dan prioriteit hebben :)

Muschu
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 115
Joined: ThuJan15, 2009 4:57:25 PM
Location: Zwolle
Contact:

Post by Muschu »

Zonde van de schade.
Jammer dat je je AX achter moet laten...
nog wat anders, waar heb je die velgen vandaan getoverd?
Ik vind ze geweldig!
grtx
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0

demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

Muschu wrote:Zonde van de schade.
Jammer dat je je AX achter moet laten...
nog wat anders, waar heb je die velgen vandaan getoverd?
Ik vind ze geweldig!
grtx
Velgen heb ik van een clublid over genomen, heb nog niet eerder een 2de setje gezien (ennuh... voor de juiste prijs is alles te koop ;) :D!!)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

job, ik heb eventueel wel een setje schermen, niet rood.. maar wel vrijwel deukvrij!
Image

v.andriessen
AX Master
AX Master
Posts: 1733
Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
Location: Rotterdam
Contact:

Post by v.andriessen »

Ik hou het in de gaten hè job!! Ohwee als je die velgen met winst verkoopt :evil:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.

Job
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 553
Joined: ThuJan11, 2007 5:10:51 PM
Location: WESTLAND

Post by Job »

v.andriessen wrote:Ik hou het in de gaten hè job!! Ohwee als je die velgen met winst verkoopt :evil:
haha :D!! met winst... da's niet meer mogelijk denk, jij hebt mij destijds zo 'getild' :lol: !

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Jammer om deze AX met de nodige historie binnen de club er zo bij te zien staan...

Leuke stages hebben jij en je maten trouwens. De één naar Zanzibar en jij naar Curacao.
Heel veel plezier en succes daar.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

zonde van die deuk!
maar die rode motorkap is wel erg netjes zeg, ax ziet er (verder) top uit!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply