Ah marc toe, mag ik ook even?!?!q01z wrote:jullie mogen job niet zo plagen...
dat is mijn taak
Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Precies, hard rijden in de AX van Job is heel moeilijk, dan kan die namelijk nietv.andriessen wrote:Dat vullen we even bij....Job wrote:wie echt snel en hard wilt rijden, rijdt geen AX...!
wie echt snel en hard wil rijden, rijdt geen AX GT van Job
p.s. een top van 170 dat ik ook in mijn 1.1 volcane...
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
sorry Job, maar ik lig me echt te bescheuren van het lachen achter mijn computer!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
moet je vooral blijven doen, vincent !!v.andriessen wrote:sorry Job, maar ik lig me echt te bescheuren van het lachen achter mijn computer!!!!
Pff... wat een koud tering weer zeg, ongehoord. Al tijden niks meer gedaan aan m'n ax wat betreft klussen. Striping moet er nog steeds af, dak zwart spuiten te samen met alles tot en met de raamlijsten en de luchthapper.
Reflectieachterplaat komt deze week, eindelijk binnen.
Hopelijk volgende week wat minder van die wind uit 't oosten, dan komt 't klussen vanzelf weer !
Dit soort grappen schreven we vroeger vooral bij q01z maar aangezien die al tijden nergens heengaat per AX moet er een ander slachtoffer gevonden worden.
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
... vandaag was een bijzondere dag, zo eentje als er maar 3/4 in 't jaar plaats vinden: Heb vandaag nl. de GT weer eens gewassen !
Eerlijk is eerlijk, dat zou ik vaker moeten doen ...
Al moet ik dan vervolgens altijd een spuitbus zwarte verf in de arm nemen om al het afgebladerde zwart van de skirts te 'camoufleren' !
Tevens vandaag de rode motorkap weer bevestigd ipv het laminaat. Voor de afwisseling, maar diegene die het mooi/leuk/gek vonden op 1 hand te tellen waren ! nou staat het rode ook niet verkeerd; ook wat dit betreft; eerlijk is eerlijk !
Mocht iemand interesse hebben in de kap met laminaat stickerwerk, wil ik 'm ruilen tegen een type 1 kap; in't zwart of de kleur van de grijze GT.
Tevens is er altijd interesse in een verlengde motorkap (type maakt dan niet uit )
Eerlijk is eerlijk, dat zou ik vaker moeten doen ...
Al moet ik dan vervolgens altijd een spuitbus zwarte verf in de arm nemen om al het afgebladerde zwart van de skirts te 'camoufleren' !
Tevens vandaag de rode motorkap weer bevestigd ipv het laminaat. Voor de afwisseling, maar diegene die het mooi/leuk/gek vonden op 1 hand te tellen waren ! nou staat het rode ook niet verkeerd; ook wat dit betreft; eerlijk is eerlijk !
Mocht iemand interesse hebben in de kap met laminaat stickerwerk, wil ik 'm ruilen tegen een type 1 kap; in't zwart of de kleur van de grijze GT.
Tevens is er altijd interesse in een verlengde motorkap (type maakt dan niet uit )
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
job, heb jij eigenlijk een veerpootbrug? (zoeen die onder de motorkap zit?)
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je ax te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je ax te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
heb ik!v.andriessen wrote:job, heb jij eigenlijk een veerpootbrug? (zoeen die onder de motorkap zit?)
Ik had toch verteld dat ik niet zoveel grip had met die banden... dat was alleen in de regen.
Zit net te lezen, dat als je AX te stijf is (dat kwam dus door die veerpootbrug) dat je daar in de regen dus erg veel last van hebt.....
ligt dus niet aan de et waarden van je velgen!!!!
maar, ik heb met deze velgen eerlijk gezegd nergens last van (of, merk ik gewoon niks !!?)
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
goed zo. (of je vorige banden waren net zo k*t als deze hahahahahahaha)
nee hoor ik ga ze weer bestellen!!!
nee hoor ik ga ze weer bestellen!!!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Maandag 16 Maart is de dag van m´n voorlopige vertrek uit Nederland. Ik ga nl. in Curacao stage lopen, als afsluiting van m'n studie.
Dit zal betekenen dat de AX geschorst in de schuur plaats mag nemen (of d'r moet iemand met een heel leuk bod komen , via pb!) tot begin augustus, wanneer ik weer zal terugkeren.
Wat er dan mee gaat gebeuren weet ik nog niet... misschien de schade opknappen, misschien niet, misschien blijven rijden, misschien verkopen, misschien onderdelen, misschien voor de cross, misschien, misschien...
Wordt dus pas over een tijd weer vervolgd !
Veel plezier met deze achterlijke autotjes, ik heb er al veel plezier aan beleefd, helaas moet ik dat de komende maanden gaan missen
Dit zal betekenen dat de AX geschorst in de schuur plaats mag nemen (of d'r moet iemand met een heel leuk bod komen , via pb!) tot begin augustus, wanneer ik weer zal terugkeren.
Wat er dan mee gaat gebeuren weet ik nog niet... misschien de schade opknappen, misschien niet, misschien blijven rijden, misschien verkopen, misschien onderdelen, misschien voor de cross, misschien, misschien...
Wordt dus pas over een tijd weer vervolgd !
Veel plezier met deze achterlijke autotjes, ik heb er al veel plezier aan beleefd, helaas moet ik dat de komende maanden gaan missen
ik dacht dat ik nog niet eerder foto's van m'n aanrijding met een brommer (zie frustratie topic) had gepost, nou bij deze ... enjoy
Deze foto vertoont wat gezichtsbedrog, vind ik. Er zit wel degelijk een flinke deuk... of 2... En kijk dat roest eens
Al met al is het natuurlijk maar hele lichte schade; de bumper opnieuw ophangen, en een ander voorscherm... helaas heb ik hier beide nog helemaal geen zin in gehad. Misschien na m'n stage toch maar opknappen. Een zoektocht naar een rood voorscherm zal dan prioriteit hebben
Deze foto vertoont wat gezichtsbedrog, vind ik. Er zit wel degelijk een flinke deuk... of 2... En kijk dat roest eens
Al met al is het natuurlijk maar hele lichte schade; de bumper opnieuw ophangen, en een ander voorscherm... helaas heb ik hier beide nog helemaal geen zin in gehad. Misschien na m'n stage toch maar opknappen. Een zoektocht naar een rood voorscherm zal dan prioriteit hebben
Zonde van de schade.
Jammer dat je je AX achter moet laten...
nog wat anders, waar heb je die velgen vandaan getoverd?
Ik vind ze geweldig!
grtx
Jammer dat je je AX achter moet laten...
nog wat anders, waar heb je die velgen vandaan getoverd?
Ik vind ze geweldig!
grtx
Hard harder.... *FLITS*
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
Zwarte AX GT inj.
Filmpjes:
demper met db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=aBuThU6yh-0
demper zonder db killer--> http://nl.youtube.com/watch?v=fD7F5AsdkGQ
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Jammer om deze AX met de nodige historie binnen de club er zo bij te zien staan...
Leuke stages hebben jij en je maten trouwens. De één naar Zanzibar en jij naar Curacao.
Heel veel plezier en succes daar.
Leuke stages hebben jij en je maten trouwens. De één naar Zanzibar en jij naar Curacao.
Heel veel plezier en succes daar.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
zonde van die deuk!
maar die rode motorkap is wel erg netjes zeg, ax ziet er (verder) top uit!
maar die rode motorkap is wel erg netjes zeg, ax ziet er (verder) top uit!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).