vermogen valt weg, telkens zelfde bocht
Moderators: denny, vtspower, webmasters
vermogen valt weg, telkens zelfde bocht
als ik op de volgende locatie gezien vanaf rechts kom en door de bocht vlieg, en dan uiteindelijk naar beneden rijd, valt in het eindstuk als ik weer plankgas geef, het vermogen weg, en het is vrijwel elke keer, en alleen hier.... hoe kan dit ?
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=16
kan het komen omdat ik zo scheef door de bocht ga dat het allemaal scheef in me benzinetank hangt, ik vind het erg raar..
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 3&t=h&z=16
kan het komen omdat ik zo scheef door de bocht ga dat het allemaal scheef in me benzinetank hangt, ik vind het erg raar..
Spreken is goud, Ductape is zilver.
benzine pomp overleden
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik had het in de blauwe ook, toen ik hem net had, in 1 bepaalde bocht (snelweg af)allltijjdddd vermogen weg
pomp vervangen, probleem over
daarna injectiehuis nog eens vervangen (die gaat stuk van kapotte pomp) en toen liep ie teminste ook weer goed hard.
pomp vervangen, probleem over
daarna injectiehuis nog eens vervangen (die gaat stuk van kapotte pomp) en toen liep ie teminste ook weer goed hard.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
@ marc, als je vanaf brabant richting zeeland rijd en je voorbij de wouwse tol bent, dan ga je door die bocht volgens mij bij de Philip Morris fabriek.
knip en plak deze link anders ff:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... iwloc=addr
maar die bocht dus, daar valt ie net aan het einde altijd ff terug, best irritant omdat ik juist de buitenbocht pak om in te halen.
knip en plak deze link anders ff:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... iwloc=addr
maar die bocht dus, daar valt ie net aan het einde altijd ff terug, best irritant omdat ik juist de buitenbocht pak om in te halen.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
gewoon een tank van een diesel monteren met externe benzinepompDuFF wrote:advies is 50 dacht ik.
iedereen komt met 120 aanvliegen en remt af naar 50.
ik ga over de buitenbocht met 60/70 en trek 'm daarna door in z'n 3 naar de 90 ongeveer, in zn 4, etc. en dan valt ie terug maar ik trek 'm niet in de begrenzer ofzo...
probleen over.Wij rijden er ook mee. In de tijd van zandvoort AX cup
hier reden ze ook met diesel tank deze heeft schommel schotten.