Grietje
Moderator: webmasters
Nee voor lange afstand lijken ze me ook niet prettig haha, maar die hoef ik gelukkig niet (meer) te rijden :P
Alhoewel laatste keer dat ik er in 1 reed, 1200tje, was best comfortabel eigenlijk
renault 5 is ook wel vet ja.. En die BMW 316i, damn wat een bloedmooie auto.... en ook nog een 306 cabrio gezien, super voor in de zomer, maja, cabrio wil ik echt niet mee over dekop..
Keuze zat e nik kan ook altijd weer een 3de ax nemen..
AX nieuws trouwens, de 1.0 is naar schadeherstel bedrijf, achterkant word gelast en gespoten....
Alhoewel laatste keer dat ik er in 1 reed, 1200tje, was best comfortabel eigenlijk
renault 5 is ook wel vet ja.. En die BMW 316i, damn wat een bloedmooie auto.... en ook nog een 306 cabrio gezien, super voor in de zomer, maja, cabrio wil ik echt niet mee over dekop..
Keuze zat e nik kan ook altijd weer een 3de ax nemen..
AX nieuws trouwens, de 1.0 is naar schadeherstel bedrijf, achterkant word gelast en gespoten....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
op http://www.keverland.nl/index.php?optio ... 1&Itemid=5 staan een hoop leuke kevers te koop
IK HEB EEN KEVER!!!!
een 1303 S uit 1974 in porsche blauw
En, nog veel meer goed nieuws!!
De 1.0E is terug van schade herstel, alle roest in de kofferbak is gelast en gespoten :D:D
Woohooooooo
een 1303 S uit 1974 in porsche blauw
En, nog veel meer goed nieuws!!
De 1.0E is terug van schade herstel, alle roest in de kofferbak is gelast en gespoten :D:D
Woohooooooo
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja dat heb ik van beide niet haha
Morguhhhh
De kever slaapt vanacht bij paps werk, want ik was alleen en kon geen 2 autos mee terug nemen, maar t was vlak bij papsies werk dus hebben we hem daar veilig achter het hek geparkeerd...
Morgen gaan we hem ophalen en mag ie bij zn nieuwe huisje slapen :P
Hijs erggg cute
Er hoort een 1600cc in te zitten maar die heeft ie al tijdje niet meer, hij is 'vroegah' volledig herspoten in dus dat porsche blauw (ik denk vergelijkend met dat kleurtje van jeffry's sport)
buitenkant heeft nu wel weer meerdere lelijke plekken dus ik heb wel wat te doen,
maar bodem &dorpels nieuw, 2 jaar APK, alles werkt, nieuwe stoeltjes zitten erin, en gignatische wielen Ik heb extra scherm erbij en de winkers voor op de koplampjes die er zeker op gaan komen.
En 1303 heeft dus standaard mcpherson voorwiel ophanging, wat betere wegligging betekent en een luxer dashbord en alles.
En het aller aller belangrijkste, hij rijd goed!
Morguhhhh
De kever slaapt vanacht bij paps werk, want ik was alleen en kon geen 2 autos mee terug nemen, maar t was vlak bij papsies werk dus hebben we hem daar veilig achter het hek geparkeerd...
Morgen gaan we hem ophalen en mag ie bij zn nieuwe huisje slapen :P
Hijs erggg cute
Er hoort een 1600cc in te zitten maar die heeft ie al tijdje niet meer, hij is 'vroegah' volledig herspoten in dus dat porsche blauw (ik denk vergelijkend met dat kleurtje van jeffry's sport)
buitenkant heeft nu wel weer meerdere lelijke plekken dus ik heb wel wat te doen,
maar bodem &dorpels nieuw, 2 jaar APK, alles werkt, nieuwe stoeltjes zitten erin, en gignatische wielen Ik heb extra scherm erbij en de winkers voor op de koplampjes die er zeker op gaan komen.
En 1303 heeft dus standaard mcpherson voorwiel ophanging, wat betere wegligging betekent en een luxer dashbord en alles.
En het aller aller belangrijkste, hij rijd goed!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
thanx to mich een voorbeeld van de KLEUR
Let op, is dus niet mijn kever!!!! Maar hij is wel die kleur
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... 759667.JPG
Let op, is dus niet mijn kever!!!! Maar hij is wel die kleur
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... 759667.JPG
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Ja bandjes ga ik als eerste voor winkelen!
gewoon meteen 4 nieuwe bandjes van goed merk, het is alleen even afwachten wat voor maat ik er nu om heen moet leggen
Er zitten nu goodyears om van die 4x4-achtige banden met zelfde soort achtige wielen HUGE banden dus.
Dus ik denk dat ik ook meteen nieuwe velgen moet regelen....
Gaan we morgen als eerst bekijken, + boxjes, versterker en radio inbouwen
En morgen gaat de 1.0E voor APK die nieuwe achterbak is geweldig, hebben ze echt enorm netjes gedaan, dik respect!
gewoon meteen 4 nieuwe bandjes van goed merk, het is alleen even afwachten wat voor maat ik er nu om heen moet leggen
Er zitten nu goodyears om van die 4x4-achtige banden met zelfde soort achtige wielen HUGE banden dus.
Dus ik denk dat ik ook meteen nieuwe velgen moet regelen....
Gaan we morgen als eerst bekijken, + boxjes, versterker en radio inbouwen
En morgen gaat de 1.0E voor APK die nieuwe achterbak is geweldig, hebben ze echt enorm netjes gedaan, dik respect!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Gefeliciteerd met je aankoop, is wel een echte belanstingvrij klassieker die je nu gaat rijden!
zit te graven in mijn geheugen, is die 1303 s van dat bouwjaar met een bolle voorruit of nog een vlakke?
Ben vroeger nog wel eens uit "vliegen" geweest met een echte 1.6 met aangepast blok. Was een leuke auto, linke wegligging en heel dorstig.
P.
zit te graven in mijn geheugen, is die 1303 s van dat bouwjaar met een bolle voorruit of nog een vlakke?
Ben vroeger nog wel eens uit "vliegen" geweest met een echte 1.6 met aangepast blok. Was een leuke auto, linke wegligging en heel dorstig.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
haha ja, 1303 S is de zogenaamde 'super beetle'
Idd met bol voorruit en hele aangepast front omdat die veerpoten eronder moesten. Wel iets veiliger, betere wegligging, betere verwarming, beter stuurhuis en noem t maar op.
Helaas wel iets minder leuk koppie, maar t blijft een super schattig kever koppie
En qua bandjes ja ik wil er dus zeker smaller om als wat er nu opzit, maar ik weet niet of t kan met die velgen. Morgen dus meteen langs de profile voor advies...
Wat zijn nou bandjes die ECHT goed grippen? slijtage en geluid interesseert me weinig meer.....
Radio (sony xplod) versterker (mc nog wat?) en boxjes liggen klaar voor morgen... iemand nog een subje over?
iedereen bedankt trouwens en ja ik hoop ook dat ik deze heel houd, met mijn car-crash historie waar ik niet bepaald trots op ben :S
Idd met bol voorruit en hele aangepast front omdat die veerpoten eronder moesten. Wel iets veiliger, betere wegligging, betere verwarming, beter stuurhuis en noem t maar op.
Helaas wel iets minder leuk koppie, maar t blijft een super schattig kever koppie
En qua bandjes ja ik wil er dus zeker smaller om als wat er nu opzit, maar ik weet niet of t kan met die velgen. Morgen dus meteen langs de profile voor advies...
Wat zijn nou bandjes die ECHT goed grippen? slijtage en geluid interesseert me weinig meer.....
Radio (sony xplod) versterker (mc nog wat?) en boxjes liggen klaar voor morgen... iemand nog een subje over?
iedereen bedankt trouwens en ja ik hoop ook dat ik deze heel houd, met mijn car-crash historie waar ik niet bepaald trots op ben :S
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).