Zoals ik al zei, gelukkig heb je zelf niets...
Grietje
Moderator: webmasters
-
citrofenwick
- Total admin

Oei, Mag je blij zijn dat je een vierdeurs had. 2 deurs had er nog veel erger uitgezien. De versteviging van de B stijl heeft nl het dak omhoog gehouden en dat hebben 3 deurs versies niet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Dat was idd ook hetgeen wat ik dacht...denny wrote:Oei, Mag je blij zijn dat je een vierdeurs had. 2 deurs had er nog veel erger uitgezien. De versteviging van de B stijl heeft nl het dak omhoog gehouden en dat hebben 3 deurs versies niet.
Als ik er al een AX weer voor in de plek koopt word het sowieso een 5 deurs.....
En mn GT krijgt nu als eerste een rolkooi, heb nu wel gezien dat je dus echt niets nodig hebt om op zn kop te eindigen. T ging een stuk makkelijker dan dat ik ooit gedacht had..
Verhaal staat bij frustraties.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hij's weer 'thuis'.....
zn taxi

dashbord is geknikt..

Het dak golft nogal (zie ik daar echt een bloedvlek
)

recht plaatwerk!

kusje van t boompje is daar gekomen

gewoon zielig
zelfs t chevron is beschadigt

Wat daar heeft geraakt, geen idee

zn taxi

dashbord is geknikt..

Het dak golft nogal (zie ik daar echt een bloedvlek

recht plaatwerk!

kusje van t boompje is daar gekomen

gewoon zielig

Wat daar heeft geraakt, geen idee

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Lekker bezig geweest met strippen
Eerst maar eens kijken of hij nog starte.... ja! vrijwel in 1x en liep nog goed ook....
ntrlk niet lang laten draaien, dashbord begon te roken (oeh)
iig:
van alles verwijderd, en alvast mee naar huis genomen,
morgen moet t motorblok er nog uit (hangt nog in steunen) en het interieur werk (deurpanelen, slot mechanismes , stoelen e.d.)
Heb filmpje en fotos, komen zo
Eerst maar eens kijken of hij nog starte.... ja! vrijwel in 1x en liep nog goed ook....
ntrlk niet lang laten draaien, dashbord begon te roken (oeh)
iig:
van alles verwijderd, en alvast mee naar huis genomen,
morgen moet t motorblok er nog uit (hangt nog in steunen) en het interieur werk (deurpanelen, slot mechanismes , stoelen e.d.)
Heb filmpje en fotos, komen zo
http://nl.youtube.com/watch?v=G-scXt8B5oU
De geluiden voor t starten zijn de ruitenwisser die verwoede pogingen deed heen en weer te gaan
en op t filmpje klinkt een raar bij geluid als hij loopt maar zo klonk het daar niet, hij klonk gewoon normaal 
De geluiden voor t starten zijn de ruitenwisser die verwoede pogingen deed heen en weer te gaan
voorkant leeg....

eind v/d dag, zoals ie dus word opgehaald....

zoek de radio

paar dingen er niet uitgekregen/gehaald, geen tijd meer of t lukte niet.. Contactslot bijv, dash bord leunde er vol op en ik kreeg het dus ook niet 'even snel' voor elkaar... Gordels geen tijd meer voor, en die hebben toch een opsodemieter gehad. Radio niet eens geprobeerd, die was toch al niet lekker....
Hij word nu opgehaald als t goed is
Onder het mom van, we blijven niet stil staan, wel al een potentiele nieuwe auto...
Eentje met lichte voorschade
Maar het lijkt repareerbaar, als hij nu voor de rest goed is neem ik hem wel mee...
Weet iemand een niet al te dure schade hersteller, die een binnen scherm recht kan tikken? Ben bang dat de het nieuwe spatscherm anders niet lekker past.

eind v/d dag, zoals ie dus word opgehaald....

zoek de radio

paar dingen er niet uitgekregen/gehaald, geen tijd meer of t lukte niet.. Contactslot bijv, dash bord leunde er vol op en ik kreeg het dus ook niet 'even snel' voor elkaar... Gordels geen tijd meer voor, en die hebben toch een opsodemieter gehad. Radio niet eens geprobeerd, die was toch al niet lekker....
Hij word nu opgehaald als t goed is
Onder het mom van, we blijven niet stil staan, wel al een potentiele nieuwe auto...
Eentje met lichte voorschade
Weet iemand een niet al te dure schade hersteller, die een binnen scherm recht kan tikken? Ben bang dat de het nieuwe spatscherm anders niet lekker past.
- arjanklepper
- AX liefhebber

Mogge dokter.
een zielig stukje 5 deurs is het nu zeg. En is de ax die je op het oog hebt weer een 5 deurs of is het wat anders leuks?
hoe gaat het btw met je nek. ik heb zelf ooit een whiplash opgelopen door een ongeluk met een hijskraan zie mijn wie = wie voor het wrak. maar daar heb ik nog steeds wel eens last van. mocht je last hebben van je nek zoek een fysio das erg belangrijk en koop een httepit bij zo een hippienatuur winkel. dat is zo een zak met pitten die je kan opwarmen en dan in je nek leggen. deed ik altijd voor het slapen en dat scheelt zoveel.
in iedergeval succes ermee.
Groet arjan
een zielig stukje 5 deurs is het nu zeg. En is de ax die je op het oog hebt weer een 5 deurs of is het wat anders leuks?
hoe gaat het btw met je nek. ik heb zelf ooit een whiplash opgelopen door een ongeluk met een hijskraan zie mijn wie = wie voor het wrak. maar daar heb ik nog steeds wel eens last van. mocht je last hebben van je nek zoek een fysio das erg belangrijk en koop een httepit bij zo een hippienatuur winkel. dat is zo een zak met pitten die je kan opwarmen en dan in je nek leggen. deed ik altijd voor het slapen en dat scheelt zoveel.
Groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind
Nee geen AX
Ik wil al tijden een kever.... Iedereen probeerd me er vanaf te praten (logisch ook....) maarja he, ze zijn zo leuk!
maar die met voorschade heeft dus wel laswerk, dus dat is niet zo verstandig, after all...
Ik wil al tijden een kever.... Iedereen probeerd me er vanaf te praten (logisch ook....) maarja he, ze zijn zo leuk!
maar die met voorschade heeft dus wel laswerk, dus dat is niet zo verstandig, after all...
maar ze zijn zo liieehiieffff
Waarom zijn er nou geen kevers die niet rotten.
Of een 2cv
Gelukkig ben je al weer actief, na zo'n klap kan het ook veel langer duren voor je weer aan de gang bent.
Een 2 CV of kever die roestvrij is kan wel, bijvoorbeeld met een gegalvaniseerd chassis en alles verder helemaal niew opgebouwd. Van de week nog bij een kever gestaan die er helemaal nieuw uitzag, overal waar je keek dikke lak op eerlijk staal. één nadeel van dat soort auto's: DUUUUUR.
succes met zoeken en niet te verliefd worden voor je koopt
P.
Een 2 CV of kever die roestvrij is kan wel, bijvoorbeeld met een gegalvaniseerd chassis en alles verder helemaal niew opgebouwd. Van de week nog bij een kever gestaan die er helemaal nieuw uitzag, overal waar je keek dikke lak op eerlijk staal. één nadeel van dat soort auto's: DUUUUUR.
succes met zoeken en niet te verliefd worden voor je koopt
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
of zo'eentje, zitten ook van die pitten in:arjanklepper wrote: mocht je last hebben van je nek zoek een fysio das erg belangrijk en koop een httepit bij zo een hippienatuur winkel. dat is zo een zak met pitten die je kan opwarmen en dan in je nek leggen. deed ik altijd voor het slapen en dat scheelt zoveel.
Groet arjan
http://www.megagadgets.nl/movie-stuff/m ... p-557.html
Spreken is goud, Ductape is zilver.
- arjanklepper
- AX liefhebber

aawh die beertjes!!
Met me nek gaat verbazingwekkend goed eigenlijk, gelukkig :d gister stond ik op en toen was t bijna weg.
ik ben ZENUWACHTIIIGGGGG
vandaag beetje auto's wezen kijken, gereden in een ZX (ja echt) moet zeggen, reed niet slecht! Deze betreffende ZX was niet goed helaas (synchro 3 had ie niet meer en rammel in onderstel + lijst kleine dingen)
Verliefd geworden op een Prelude, BMW 316i... maja
thuis gekomen toch weer kever-kever-kever-kever, dus internet weer afgezocht enuhm, ik ga kever kijken!!!!!! Ik hoop dat ie bevalt, t geld is er, op de fotos ben ik fan, hij hoeft alleen maar te bevallen (A)
Met me nek gaat verbazingwekkend goed eigenlijk, gelukkig :d gister stond ik op en toen was t bijna weg.
ik ben ZENUWACHTIIIGGGGG
vandaag beetje auto's wezen kijken, gereden in een ZX (ja echt) moet zeggen, reed niet slecht! Deze betreffende ZX was niet goed helaas (synchro 3 had ie niet meer en rammel in onderstel + lijst kleine dingen)
Verliefd geworden op een Prelude, BMW 316i... maja
thuis gekomen toch weer kever-kever-kever-kever, dus internet weer afgezocht enuhm, ik ga kever kijken!!!!!! Ik hoop dat ie bevalt, t geld is er, op de fotos ben ik fan, hij hoeft alleen maar te bevallen (A)
wat ik van eendjes weet:
- eentje waar je 1 jaar in rijdt kost 500 euro
- eentje die na dat jaar misschien nog te redden valt met veel geld (galvaniseren) kost 1000 euro
- eentje die al gegalvaniseerd is, moet je denken aan 1500-2000 ofzo?
Heidi's eend zijn er eigenlijk 3, eentje voor de onderkant, eentje voor de bovenkant, en de 3e is een kampvuurverhaal... het geheel was niet goedkoop en een jaar werk... ik wil je niet bang maken, maar 't is dus of lassen of veel geld of genoegen nemen met 1 jaar.
Maar daarna rijden die oudjes heerlijk hoor
- eentje waar je 1 jaar in rijdt kost 500 euro
- eentje die na dat jaar misschien nog te redden valt met veel geld (galvaniseren) kost 1000 euro
- eentje die al gegalvaniseerd is, moet je denken aan 1500-2000 ofzo?
Heidi's eend zijn er eigenlijk 3, eentje voor de onderkant, eentje voor de bovenkant, en de 3e is een kampvuurverhaal... het geheel was niet goedkoop en een jaar werk... ik wil je niet bang maken, maar 't is dus of lassen of veel geld of genoegen nemen met 1 jaar.
Maar daarna rijden die oudjes heerlijk hoor