Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

ik krijg er koude rillingen van :(

Zoals ik al zei, gelukkig heb je zelf niets...

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

excuses voor mijn stomme opmerking, en sterkte met het herstel,

hopelijk kun je nog iets met de onderdelen van trsje ?
want daar zat ook nog best wat nieuw spul in toch ?

die foto is niet vrolijk. :(
Spreken is goud, Ductape is zilver.

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Zo dan :shock: Das een flinke klapper+roller geweest of niet? Krijgen we nog een uitleg bij de foto? Wat is er precies gebeurd?

Sterkte met het herstel, mag hopen dat je zelf niet teveel mankeerd...
Freude am Fahren.

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

Oei, Mag je blij zijn dat je een vierdeurs had. 2 deurs had er nog veel erger uitgezien. De versteviging van de B stijl heeft nl het dak omhoog gehouden en dat hebben 3 deurs versies niet.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

denny wrote:Oei, Mag je blij zijn dat je een vierdeurs had. 2 deurs had er nog veel erger uitgezien. De versteviging van de B stijl heeft nl het dak omhoog gehouden en dat hebben 3 deurs versies niet.
Dat was idd ook hetgeen wat ik dacht...

Als ik er al een AX weer voor in de plek koopt word het sowieso een 5 deurs.....

En mn GT krijgt nu als eerste een rolkooi, heb nu wel gezien dat je dus echt niets nodig hebt om op zn kop te eindigen. T ging een stuk makkelijker dan dat ik ooit gedacht had..

Verhaal staat bij frustraties.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Hij's weer 'thuis'.....

zn taxi
Image

dashbord is geknikt..
Image

Het dak golft nogal (zie ik daar echt een bloedvlek :shock:)
Image

recht plaatwerk! :P
Image

kusje van t boompje is daar gekomen
Image

gewoon zielig :( zelfs t chevron is beschadigt
Image

Wat daar heeft geraakt, geen idee
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Post by Mastenhose »

Pfff...Doet gewoon pijn om dat lieve autootje zo te zien! :(
Jammer dat het autootje zo aan z´n einde moest komen.
Succes met de demontage en ´het afscheid´ van je geliefde TRS-je!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

vreselijk om te zien :(

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Lekker bezig geweest met strippen
Eerst maar eens kijken of hij nog starte.... ja! vrijwel in 1x en liep nog goed ook....
ntrlk niet lang laten draaien, dashbord begon te roken (oeh)

iig:
van alles verwijderd, en alvast mee naar huis genomen,
morgen moet t motorblok er nog uit (hangt nog in steunen) en het interieur werk (deurpanelen, slot mechanismes , stoelen e.d.)

Heb filmpje en fotos, komen zo
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

http://nl.youtube.com/watch?v=G-scXt8B5oU

De geluiden voor t starten zijn de ruitenwisser die verwoede pogingen deed heen en weer te gaan :P en op t filmpje klinkt een raar bij geluid als hij loopt maar zo klonk het daar niet, hij klonk gewoon normaal :roll:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

voorkant leeg....
Image

eind v/d dag, zoals ie dus word opgehaald....
Image

zoek de radio :roll:
Image

paar dingen er niet uitgekregen/gehaald, geen tijd meer of t lukte niet.. Contactslot bijv, dash bord leunde er vol op en ik kreeg het dus ook niet 'even snel' voor elkaar... Gordels geen tijd meer voor, en die hebben toch een opsodemieter gehad. Radio niet eens geprobeerd, die was toch al niet lekker....

Hij word nu opgehaald als t goed is :(

Onder het mom van, we blijven niet stil staan, wel al een potentiele nieuwe auto...
Eentje met lichte voorschade :roll: Maar het lijkt repareerbaar, als hij nu voor de rest goed is neem ik hem wel mee...
Weet iemand een niet al te dure schade hersteller, die een binnen scherm recht kan tikken? Ben bang dat de het nieuwe spatscherm anders niet lekker past.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

User avatar
arjanklepper
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 153
Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
Location: Heerhugowaard

Post by arjanklepper »

Mogge dokter.
een zielig stukje 5 deurs is het nu zeg. En is de ax die je op het oog hebt weer een 5 deurs of is het wat anders leuks?

hoe gaat het btw met je nek. ik heb zelf ooit een whiplash opgelopen door een ongeluk met een hijskraan zie mijn wie = wie voor het wrak. maar daar heb ik nog steeds wel eens last van. mocht je last hebben van je nek zoek een fysio das erg belangrijk en koop een httepit bij zo een hippienatuur winkel. dat is zo een zak met pitten die je kan opwarmen en dan in je nek leggen. deed ik altijd voor het slapen en dat scheelt zoveel.

in iedergeval succes ermee.

Groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

Nee geen AX :shock:

Ik wil al tijden een kever.... Iedereen probeerd me er vanaf te praten (logisch ook....) maarja he, ze zijn zo leuk!
maar die met voorschade heeft dus wel laswerk, dus dat is niet zo verstandig, after all...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

cool die rijden 1 op 10. en dan zowel olie als benzine :P
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

:lol:

maar ze zijn zo liieehiieffff

Waarom zijn er nou geen kevers die niet rotten.
Of een 2cv
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

PeterM
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 723
Joined: FriOct01, 2004 2:08:57 PM
Location: Drunen
Contact:

Post by PeterM »

Gelukkig ben je al weer actief, na zo'n klap kan het ook veel langer duren voor je weer aan de gang bent.

Een 2 CV of kever die roestvrij is kan wel, bijvoorbeeld met een gegalvaniseerd chassis en alles verder helemaal niew opgebouwd. Van de week nog bij een kever gestaan die er helemaal nieuw uitzag, overal waar je keek dikke lak op eerlijk staal. één nadeel van dat soort auto's: DUUUUUR.

succes met zoeken en niet te verliefd worden voor je koopt :wink:

P. :)
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen

DuFF
AXtremist
AXtremist
Posts: 8832
Joined: MonDec26, 2005 9:43:07 AM
Location: zeelandia

Post by DuFF »

arjanklepper wrote: mocht je last hebben van je nek zoek een fysio das erg belangrijk en koop een httepit bij zo een hippienatuur winkel. dat is zo een zak met pitten die je kan opwarmen en dan in je nek leggen. deed ik altijd voor het slapen en dat scheelt zoveel.

in iedergeval succes ermee.

Groet arjan
of zo'eentje, zitten ook van die pitten in:
http://www.megagadgets.nl/movie-stuff/m ... p-557.html :D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

User avatar
arjanklepper
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 153
Joined: SatFeb16, 2008 7:01:03 PM
Location: Heerhugowaard

Post by arjanklepper »

kevers zijn wel retegaaf.
ik zou het gewoon kopen als je wilt.
je kan ze zo onwijs leuk maken.

groet arjan

en Duff je hebt gelijk die zijn veel cooler dan een pittenzak :P had ik dat eerder geweten had ik die gekocht. :P
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

aawh die beertjes!!

Met me nek gaat verbazingwekkend goed eigenlijk, gelukkig :d gister stond ik op en toen was t bijna weg.

ik ben ZENUWACHTIIIGGGGG
vandaag beetje auto's wezen kijken, gereden in een ZX (ja echt) moet zeggen, reed niet slecht! Deze betreffende ZX was niet goed helaas (synchro 3 had ie niet meer en rammel in onderstel + lijst kleine dingen)
Verliefd geworden op een Prelude, BMW 316i... maja

thuis gekomen toch weer kever-kever-kever-kever, dus internet weer afgezocht enuhm, ik ga kever kijken!!!!!! Ik hoop dat ie bevalt, t geld is er, op de fotos ben ik fan, hij hoeft alleen maar te bevallen (A)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

wat ik van eendjes weet:
- eentje waar je 1 jaar in rijdt kost 500 euro
- eentje die na dat jaar misschien nog te redden valt met veel geld (galvaniseren) kost 1000 euro
- eentje die al gegalvaniseerd is, moet je denken aan 1500-2000 ofzo?

Heidi's eend zijn er eigenlijk 3, eentje voor de onderkant, eentje voor de bovenkant, en de 3e is een kampvuurverhaal... het geheel was niet goedkoop en een jaar werk... ik wil je niet bang maken, maar 't is dus of lassen of veel geld of genoegen nemen met 1 jaar.

Maar daarna rijden die oudjes heerlijk hoor :)

Post Reply