jeffry dankje, jij ook sterkte,
en de rest nog maals
aad alvast bedankt voor de moeite
Het was raar.. Ik was zeer bewust van wat er aan t gebeuren was, hield me gewoon goed vast toen ie eenmaal zou gaan rollen, en toen lag ie stil met de motor nog draaiend.. dus die meteen afgezet, sleutels naast me neer gelegd (op t dak dus :S) was de man achter mij gestopt en gilde ' bel 112' !
Ik maar meteen geroepen ' rustig ik heb niets! hang alleen een beetje ongelukkig'
Dus nouja, mn hand op t dak gezet (in het glas) gordel los, donder je dus naar benee, in t glas.... En noch ik of die man kregen natuurlijk een deur open :S toen zag ik t raam aan mijn kant wat stuk was en dat was net groot genoeg voor mij om eruit te gaan dusuhm, ik zeg tegen die man ' dit word niet zo charmant hoor, ik ga eruit' Dus in mn jurkje plat door t raam geschoven, met mn kont in de sneeuw :S
Ja en dan zie je je auto..... telefoon lag ergens 5 meter verder, die werd gelukkig gevonden, rest kon ik zo gauw niet vinden. Alles was de bosjes in gekatapuleerd, mn hele achterklep lag meerdere meters van de auto vandaan, incl hoedenplank en alles wat in de achterbak lag (skirts, dakdragers, startkabels, sleepkabel..)
Politie was er bijna meteen al en toen kwam ambu, moest ik mee, ondanks dat ik wel 10000x gezegt had dat ik niets had (ja ik weet het het is belangrijk dat ze goed controleren) en de politie heeft later mn tas met portomonee en alles gevonden en dat hebben ze langs gebracht in het ziekenhuis....