:'(
Moderators: Rock's, webmasters
:'(
Sorry ik kan alleen maar huilen bij deze fotos....
Ik was in mn mooiste kleren en beste bui opweg naar zeeland om te vragen voor een tweede kans......
Stom ja, met dit weer, ik weet het. Het was zoiezo stom om te gaan, maarja, liefde
Nu ben ik niet alleen dat kwijt, maar ook mn TRSje
Ik had hem bijna gecorrigeerd, totdat het linker voorwiel in de berm raakte, die stopte, auto klapt helemaal om en raakt paaltje waardoor die over de kop gaat....
Owh, behalve builen, last van me nek, dik gezwollen hoofd en snijwonden heb ik verder niet zoveel. Ben er zelf uitgekomen, moest alleen wel perse naar de eerste hulp.
Ik was in mn mooiste kleren en beste bui opweg naar zeeland om te vragen voor een tweede kans......
Stom ja, met dit weer, ik weet het. Het was zoiezo stom om te gaan, maarja, liefde
Nu ben ik niet alleen dat kwijt, maar ook mn TRSje
Ik had hem bijna gecorrigeerd, totdat het linker voorwiel in de berm raakte, die stopte, auto klapt helemaal om en raakt paaltje waardoor die over de kop gaat....
Owh, behalve builen, last van me nek, dik gezwollen hoofd en snijwonden heb ik verder niet zoveel. Ben er zelf uitgekomen, moest alleen wel perse naar de eerste hulp.
Last edited by grietje on WedJan07, 2009 4:35:28 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Romy, dat is even schrikken woorden schieten dan ook tekort.
Gelukkig ben je er zelf nog redelijkvan af gekomen.
In ieder geval heel veel sterkte gewenst.
Groetjes, Henk
Gelukkig ben je er zelf nog redelijkvan af gekomen.
In ieder geval heel veel sterkte gewenst.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
kolere !!! ... ik schrok al van je sms,... maar dit is ff extra schrikken.
sterkte met het verlies van de TRS en herstel van de bulten, schrammen en spierpijn.
Ik ben iig blij dat je hier heel uit bent gekomen ... wat een klapper is dit geweest zeg ...pffffffff
sterkte met het verlies van de TRS en herstel van de bulten, schrammen en spierpijn.
Ik ben iig blij dat je hier heel uit bent gekomen ... wat een klapper is dit geweest zeg ...pffffffff
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Iedereen bedankt voor medeleven..
Ik heb echt barstende koppijn, niet alleen van die bulten die het dak in mijn hoofd heeft gemaakt, maar ook vanwege ' jezus hoe kon ik zo stom zijn' en de 'pijn' die liefdesverdriet heet.
En het bergingsbedrijf wil hem zsm weg hebben, dus ik moet ook met spoed opzoek naar een plek om hem te strippen want ik heb een GT zonder wielen hier op de oprit :S
Zo naar de sloop is zonde, dan krijg ik er helemaal niets meer voor ennn ik heb meerdere onderdelen eigenlijk ook nodig.....
En ja, neem ik een GT5 als opvolger of een keef/eend of zal ik maar even buiten de auto blijven aangezien ik schijnbaar nog niet eens mijn eigen auto op de weg kan houden, slome trage rechts-rij auto is zon gek idee nog niet.
Ik heb echt barstende koppijn, niet alleen van die bulten die het dak in mijn hoofd heeft gemaakt, maar ook vanwege ' jezus hoe kon ik zo stom zijn' en de 'pijn' die liefdesverdriet heet.
En het bergingsbedrijf wil hem zsm weg hebben, dus ik moet ook met spoed opzoek naar een plek om hem te strippen want ik heb een GT zonder wielen hier op de oprit :S
Zo naar de sloop is zonde, dan krijg ik er helemaal niets meer voor ennn ik heb meerdere onderdelen eigenlijk ook nodig.....
En ja, neem ik een GT5 als opvolger of een keef/eend of zal ik maar even buiten de auto blijven aangezien ik schijnbaar nog niet eens mijn eigen auto op de weg kan houden, slome trage rechts-rij auto is zon gek idee nog niet.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX liefhebber
- Posts: 403
- Joined: TueJan20, 2004 8:24:12 PM
- Location: vlijmen
- Contact:
jeffry dankje, jij ook sterkte,
en de rest nog maals
aad alvast bedankt voor de moeite
Het was raar.. Ik was zeer bewust van wat er aan t gebeuren was, hield me gewoon goed vast toen ie eenmaal zou gaan rollen, en toen lag ie stil met de motor nog draaiend.. dus die meteen afgezet, sleutels naast me neer gelegd (op t dak dus :S) was de man achter mij gestopt en gilde ' bel 112' !
Ik maar meteen geroepen ' rustig ik heb niets! hang alleen een beetje ongelukkig'
Dus nouja, mn hand op t dak gezet (in het glas) gordel los, donder je dus naar benee, in t glas.... En noch ik of die man kregen natuurlijk een deur open :S toen zag ik t raam aan mijn kant wat stuk was en dat was net groot genoeg voor mij om eruit te gaan dusuhm, ik zeg tegen die man ' dit word niet zo charmant hoor, ik ga eruit' Dus in mn jurkje plat door t raam geschoven, met mn kont in de sneeuw :S
Ja en dan zie je je auto..... telefoon lag ergens 5 meter verder, die werd gelukkig gevonden, rest kon ik zo gauw niet vinden. Alles was de bosjes in gekatapuleerd, mn hele achterklep lag meerdere meters van de auto vandaan, incl hoedenplank en alles wat in de achterbak lag (skirts, dakdragers, startkabels, sleepkabel..)
Politie was er bijna meteen al en toen kwam ambu, moest ik mee, ondanks dat ik wel 10000x gezegt had dat ik niets had (ja ik weet het het is belangrijk dat ze goed controleren) en de politie heeft later mn tas met portomonee en alles gevonden en dat hebben ze langs gebracht in het ziekenhuis....
en de rest nog maals
aad alvast bedankt voor de moeite
Het was raar.. Ik was zeer bewust van wat er aan t gebeuren was, hield me gewoon goed vast toen ie eenmaal zou gaan rollen, en toen lag ie stil met de motor nog draaiend.. dus die meteen afgezet, sleutels naast me neer gelegd (op t dak dus :S) was de man achter mij gestopt en gilde ' bel 112' !
Ik maar meteen geroepen ' rustig ik heb niets! hang alleen een beetje ongelukkig'
Dus nouja, mn hand op t dak gezet (in het glas) gordel los, donder je dus naar benee, in t glas.... En noch ik of die man kregen natuurlijk een deur open :S toen zag ik t raam aan mijn kant wat stuk was en dat was net groot genoeg voor mij om eruit te gaan dusuhm, ik zeg tegen die man ' dit word niet zo charmant hoor, ik ga eruit' Dus in mn jurkje plat door t raam geschoven, met mn kont in de sneeuw :S
Ja en dan zie je je auto..... telefoon lag ergens 5 meter verder, die werd gelukkig gevonden, rest kon ik zo gauw niet vinden. Alles was de bosjes in gekatapuleerd, mn hele achterklep lag meerdere meters van de auto vandaan, incl hoedenplank en alles wat in de achterbak lag (skirts, dakdragers, startkabels, sleepkabel..)
Politie was er bijna meteen al en toen kwam ambu, moest ik mee, ondanks dat ik wel 10000x gezegt had dat ik niets had (ja ik weet het het is belangrijk dat ze goed controleren) en de politie heeft later mn tas met portomonee en alles gevonden en dat hebben ze langs gebracht in het ziekenhuis....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).