rockfordbreda wrote:
De servo van de bestuurdersdeur werkt wel maar alleen als ik de bijrijderskant bedien.
Dus ik denk dat het antwoord met het stangetje naar het slot wel de oorzaak za zijn.
Het is zo dat ik de deur(en) niet open krijg bij de bestuurderskant maar wel via de bijraijderskant.
En dat stangetje bediend waarschijnlijk de servo en slot van de deur.(denk ik

)
Dat zegt opzich niets hoor

Kan net zo goed draadbreuk zijn,
Zoiezo, als het stangetje niet goed had gezeten, had ie de servo ook niet ingedrukt en was de rest ook niet mee gegaan.
Nu zat de mijne (vorige auto) altijd beetje scheef en die moest ik met tiewrap vast maken, die nam soms wel en soms niet het palletje mee
maar die draadjes, je hebt meerdere signaal draadjes..
De draadjes die naar de rest van de auto sturen ' ga open' en de draadjes die voor die deur ontvang ' ga open'
Als hij dus wel open gaat met de rest maar met die niet open te maken is, dan kan het 'verzend' draadje wel eens stuk zijn. En het zijn kleine rotdraadjes die ook nog eens allerlei scherpe hoeken maken, gaan wel vaker stuk
Voorbeeld: Mijn GT had ' hetzelfde', als ik de bestuurdersdeur met sleutel open maakte ging alles open, maar deed ik het aan de andere kant ging de bestuuders niet mee. Ik trof dit aan:
Kroonsteen met losgelaten en slechte verbonden draadjes. Opgelost en t probleem was over.