remvoering...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
remvoering...
aan de achterkant van mijn AX uit 92 is de remvoering losgeschoten. De auto maakt nu een zoevend geluid tijdens het remmen. Dus maar even naar de garage gereden, waar ze me fijntjes vertelden dat dit geintje ongeveer 500 (!) euro gaat kosten.
Is dit zelf te maken of weet iemand een beunhaas in de omgeving Hilversum die dat voor een iets zachter prijsje kan oplossen?
Is dit zelf te maken of weet iemand een beunhaas in de omgeving Hilversum die dat voor een iets zachter prijsje kan oplossen?
-
- AX Spaster Mammer
euhm, NIET MET EEN LOSZITTENDE REMVOERING RIJDEN!
sorry, dat moest ff..
als hij verkeerd schiet, en je rem slaat vast.. dan heb jij niet heel veel meer te vertellen over de richting waar de auto heengaat!
verder is 500,- best duur.. wetende dat remschoenen ongeveer 35,- nieuw kosten exclusief montage
sorry, dat moest ff..
als hij verkeerd schiet, en je rem slaat vast.. dan heb jij niet heel veel meer te vertellen over de richting waar de auto heengaat!
verder is 500,- best duur.. wetende dat remschoenen ongeveer 35,- nieuw kosten exclusief montage
-
- AX Spaster Mammer
bedankt voor de reacties. Ik heb de auto vandaag heen en weer naar de garage gereden, maar ik zal em nu maar laten staan!
Hoeveel werk is het om een dergelijke operatie zelf te doen en is het voor een leek als ik te doen? (Heb alleen ervaring met het verwisselen van bougies, startmotor en dynamo)
En anders maar even een andere garage bellen dus?
Hoeveel werk is het om een dergelijke operatie zelf te doen en is het voor een leek als ik te doen? (Heb alleen ervaring met het verwisselen van bougies, startmotor en dynamo)
-
- Total admin
Ik heb het vorig jaar ook voor het eerst zelf gedaan en het valt prima te doen hooresnaider wrote:bedankt voor de reacties. Ik heb de auto vandaag heen en weer naar de garage gereden, maar ik zal em nu maar laten staan!
Binnenin ziet het er zo uit:
http://i271.photobucket.com/albums/jj13 ... C50599.jpg
(maar dan zonder vet )
AX-kopen is verslavend.
Alweer een tijdje geleden, maar had toen wel wat foto's gepost. Die zelfs nog online blijken te staan.
Wel van het vervangen van de remcilinders, dat blok hout en de m6 boutjes heb je hier niet voor nodig, wel een pieltangetje.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5503
Wel van het vervangen van de remcilinders, dat blok hout en de m6 boutjes heb je hier niet voor nodig, wel een pieltangetje.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=5503
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Beginnend AX liefhebber
-
- AX Spaster Mammer