

Moderator: webmasters
Jij hebt blijkbaar nog nooit 205 1.1 gereden. Vergeleken daarbij is een AX First een superstrak sturend scheurmonster, maar zo'n 205 loopt ook 180 op de teller als je een beetje aankliert onder het kapje.arnie wrote:Holie shit, chris, gedraag je... 200 met zo'n dwarrel is zelfmoord man. Je ziet dat je zonder gevoel stuurt en corrigeert... Netjes verlagen en stabiliseren dat ding...
Het zou mij weinig verbazen als Chris gelijk heeft: Een dergelijke trilling wil nog weleens aan een aandrijfas liggen. Mijn blauwe dieseltje trilde en was luidruchtig van 120 - 140 km/h. Daarboven werd het weer rustig, 150 was een heerlijke kruissnelheid... Tot ik er splinternieuwe aandrijfasjes onder hing, toen trilde hij ineens helemaal niet meer.citrofenwick wrote:Ik zou de fusees eens controleren. Ik denk niet dat het aan de wielen of aandrijfas ligt.
En wat is die diameter dan?Drake wrote: Oja ik heb nog even de diamameter van een 1.1i 1.4igt en de 106 xsi uitlaat opgemeten (pijp zelf) en verassend zijn ze allemaal hetzelfde.
Dus je kan gerust een 1.1 uitlaat nemen zolang je de demper maar vervangt, er is verder geen verschil.