- Motor stevig in pallets gezet.
- Benzine pomp aangesloten op acculader en continu op pompen gezet. Voelde de slangen trillen. Dus lijkt dat er benzine doorheen gaat. Pomp zelf staat in een emmer met benzine.
- Alle massa punten van de kabelboom op de - van de accu aangesloten.
- Min van de accu ook aangesloten op een bout op de VBAK.
- Poederblusser erbij in geval van nood.
Eerste startpoging. Helemaal NIETS. Wat bleek... De accu was dood of leeg. Zucht. Waarom precies op dat moment.
Dus startkabels op de accu en mijn auto er draaiend naast. 2de poging. Startmotor zegt TIK! En daar blijft ut bij. Alleen het relais tikte.
Na meten bleek er geen contante plus op de startmotor te staan. Mijn accu eruit gehaald en startkabel van de + van de accu op de startmotor gezet.
3de startpoging. Motor gaat heel mooi rond! Maar slaat niet aan. Zucht.
Bougies vonken... En er komt ook een lichte benzine lucht uit de uitlaat. Dus lijkt ook benzine in te spuiten.
Ben niet verder gegaan want was al laat. Maar waarom staat er geen constante plus op de startmotor?


Die dikke rode draad. Waar haalt die normaal zijn stroom vandaan?
De ENIGE connectie tussen motorkabelboom en kabelboom is de ronde stekker. Of ik heb wat fout gedaan.
Wat zou er allemaal fout kunnen zijn. De blokkeer punten vallen goed. Dus de distributie zou goed moeten staan.