









Nu de ombouw nog.

Moderator: webmasters
WhaPeterM wrote:auto's gaan bij jou wel op de meest vreemde manieren de deur uit!
P.
Die gaan weg ja. Ik had de goeie dop niet dus de bovenkant is wat beschadigd van de bouten. Maar in bijna alle boeken staat dat je kopbouten gewoon mag hergebruiken. Beetje vaag allemaal.denny wrote:ik neem aan dat die kopbouten ook bij het oud ijzer gaan! niet opnieuw gebruiken iig
Dat moet wel lukken. Zie pb.Drake wrote:Ziet er allemaal goed uit
btw had je toevallig van de week een avondje tijd? kom ik de remmen van de AX halen gezien 1 van de trommels ovaal is en het steeds erger gaat trillen.
Ja klopt, maar het zijn rekbouten die dienen aan revisie maten te voldoen. Maar wat het zegt dus. Deze bouten rekken op bij montage en vaak zijn de dan gelijk niet meer aan de revisiemaat. Voor de veiligheid gewoon altijd vervangen. Ze breken wel eens namelijk (he Marc)Mark wrote: Die gaan weg ja. Ik had de goeie dop niet dus de bovenkant is wat beschadigd van de bouten. Maar in bijna alle boeken staat dat je kopbouten gewoon mag hergebruiken. Beetje vaag allemaal.
Ja daar heb ik ook aan zitten denken... Maar zonder chassisnummer kun je hem niet naar de sloop brengen. Tis ook altijd wat he.TTF wrote:een bokje had je mooi kunnen maken van de 106, bij de a stijlen doorhalen
We hebben niet allemaal P600 schuurpapier, reinigingsbakken, spuitcabines en ultrasoonreinigers tot onze beschikking Marc!q01z wrote:mjah en de ene doet het nog netter als de ander!
nou meot ik mijn blokje ook gaan schoonmaken/spuitenen bedankt mark!