Paulus aka Citrosan Groene Volcane '95 1.6
Moderator: webmasters
Vandaag maar eens begonnen met de kop revisie , tis best een flinke klus maar daarna is ie weer toppie joppie.
Er zit enorm veel kool aanslag op de kop en de zuigers maar dat is een kwestie van schoon maken, de cilinderwanden zien er nog goed uit, ik zie zelfs nog de hoon sporen
En natuurlijk een paar foto's
Er zit enorm veel kool aanslag op de kop en de zuigers maar dat is een kwestie van schoon maken, de cilinderwanden zien er nog goed uit, ik zie zelfs nog de hoon sporen
En natuurlijk een paar foto's
Leuk schoonmaak klusje!
Wel goed bezig!
Wel goed bezig!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Een schriftelijke update.
Vandaag de musketier achterbumper weg gebracht naar de voorbewerker, deze zorgt er voor dat 1 scheurtje en het voormalige LPG gat weer gerepareerd worden, ook zal die hem geheel spuitklaar maken zodat ik t.z.t. alleen nog hoef langs te rijden om de kleur van mijn auto te meten en de bumper een mooi kleurtje zal krijgen
Ik had het ook wel zelf gekund denk ik maar de mensen die dit dagelijks doen zijn er toch wel wat handiger/beter in als ik.
Ook de cilinderkop maar weg gebracht zodat deze weer netjes vlak gemaakt kan worden, dan kan ik straks in 1 keer de boel weer gaan opbouwen, dus hier worden ook vorderingen gemaakt
Vandaag de musketier achterbumper weg gebracht naar de voorbewerker, deze zorgt er voor dat 1 scheurtje en het voormalige LPG gat weer gerepareerd worden, ook zal die hem geheel spuitklaar maken zodat ik t.z.t. alleen nog hoef langs te rijden om de kleur van mijn auto te meten en de bumper een mooi kleurtje zal krijgen
Ik had het ook wel zelf gekund denk ik maar de mensen die dit dagelijks doen zijn er toch wel wat handiger/beter in als ik.
Ook de cilinderkop maar weg gebracht zodat deze weer netjes vlak gemaakt kan worden, dan kan ik straks in 1 keer de boel weer gaan opbouwen, dus hier worden ook vorderingen gemaakt
Ben benieuwd naar die bumper :D
ook naar de rest van je motorupdate trouwens
ook naar de rest van je motorupdate trouwens
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Had ff gezegd dat je die klepveren er nog uit moest halen.
Dan had je mijn klepveerspanner ff kunnen lenen!
En vlakken moet je trouwens echt alleen maar laten doen als 't nodig is!
(En als 'ie gevlakt is, moet je er wel rekening mee houden dat je dan een dikkere pakking moet gebruiken!!)
Dan had je mijn klepveerspanner ff kunnen lenen!
En vlakken moet je trouwens echt alleen maar laten doen als 't nodig is!
(En als 'ie gevlakt is, moet je er wel rekening mee houden dat je dan een dikkere pakking moet gebruiken!!)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Maximaal vlakken en een dunne pakking= meer compressie= meer vermogen.MNM(tm) wrote: En vlakken moet je trouwens echt alleen maar laten doen als 't nodig is!
(En als 'ie gevlakt is, moet je er wel rekening mee houden dat je dan een dikkere pakking moet gebruiken!!)
Kunnen die standaard zuigers best tegen
Altijd meer PK's dan jou!