Je hebt gepost in het gedeelte van het forum waar iedereen zich voor kan stellen, zijn of haar AX kan showen en ons op de hoogte te houden van updates.
Kijk 's bij "aangeboden" voor een interessante AX, van 1.0 AX tot een opgevoerde GTI, er staat van alles te koop tussen!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ben wel nieuwsgierig. De meesten zullen voor een 106 kiezen als racer. Waarom gaan jullie juist voor een AX?
Als het om de kilo's gaat zou ik de lichtste AX zoeken. Iets van een 1.0 E of zoiets.
raoel wrote:bij "racer" denk ik aan een 1.4 motor, ja, vertel eens wat meer wat je zoekt, er staat geloof ik een pittige gti of 2 van Drake in de verkoop
2 van rock's, 1 van de broer van drake
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
raoel wrote:bij "racer" denk ik aan een 1.4 motor, ja, vertel eens wat meer wat je zoekt, er staat geloof ik een pittige gti of 2 van Drake in de verkoop
2 van rock's, 1 van de broer van drake
Ah,ja, ik moet stoppen met alles uit m'n hoofd te doen. Vooral op zondag
We zijn opzoek naar een AX of 106, we zijn beiden beginners in het racen, in eerst instantie is het puur voor het project we willen gewoon een lekker snel,licht autootje dat apk waardig is en daarbij ook niet op de track misplaatst is
De AX heeft wel de voorkeur omdat zoals hier boven staat iedereen een 106 kiest
PLRacer wrote:We zijn opzoek naar een AX of 106, we zijn beiden beginners in het racen, in eerst instantie is het puur voor het project we willen gewoon een lekker snel,licht autootje dat apk waardig is en daarbij ook niet op de track misplaatst is
De AX heeft wel de voorkeur omdat zoals hier boven staat iedereen een 106 kiest
Tja een 106 zit dan ook beter in elkaar.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Grinn, met 106 hebben we al wel wat ervaring, want er staat er hier eentje onder Patrick's hoede Maar gekeken naar de motor, het aantal pk's, het gewicht en de snelheid komt een ax toch beter uit de bus.
PLRacer wrote:Nee weet ik maar 1400 die er in ligt is wel lekker
gaat om 45-HG-TB. en daarbij hebben we nog een 106 staan die nog wel een ander blok kan gebruiken.
die ken ik! Zwart, zit nog goed in de lak wonen jullie in de omgeving Enschede dan?
PLRacer wrote:Yep we wonen in Enschede, maar als je um kent kan je er misschien wat meer over vertellen ?
nou hij staat altijd bij de Aldi ik kan zien dat ie regelmatig gewassen wordt want hij is nooit vies,
maar hoe hij er motorisch aan toe is enzo zou ik niet weten,
topic over deze GTI, misschien dat iemand anders nog oudere topics naarboven weet te halen?