Opzoek naar ....

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Opzoek naar ....

Post by PLRacer »

Hoi Wij zijn Lieke en Patrick en hebben samen veel plezier met het sleutelen aan 106/Ax's

Nu zijn we opzoek naar een leuke auto om als racer omtebouwen.

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

Hoi, welkom hier.

Je hebt gepost in het gedeelte van het forum waar iedereen zich voor kan stellen, zijn of haar AX kan showen en ons op de hoogte te houden van updates.
Kijk 's bij "aangeboden" voor een interessante AX, van 1.0 AX tot een opgevoerde GTI, er staat van alles te koop tussen!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

KMvrtr
AX Master
AX Master
Posts: 1090
Joined: FriSep12, 2003 9:21:33 PM
Location: Almere

Post by KMvrtr »

Welkom!

Ben wel nieuwsgierig. De meesten zullen voor een 106 kiezen als racer. Waarom gaan jullie juist voor een AX?
Als het om de kilo's gaat zou ik de lichtste AX zoeken. Iets van een 1.0 E of zoiets.

Wat gaan jullie er mee doen?

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

bij "racer" denk ik aan een 1.4 motor, ja, vertel eens wat meer wat je zoekt, er staat geloof ik een pittige gti of 2 van Drake in de verkoop :P

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

raoel wrote:bij "racer" denk ik aan een 1.4 motor, ja, vertel eens wat meer wat je zoekt, er staat geloof ik een pittige gti of 2 van Drake in de verkoop :P
2 van rock's, 1 van de broer van drake ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

grietje wrote:
raoel wrote:bij "racer" denk ik aan een 1.4 motor, ja, vertel eens wat meer wat je zoekt, er staat geloof ik een pittige gti of 2 van Drake in de verkoop :P
2 van rock's, 1 van de broer van drake ;)
Ah,ja, ik moet stoppen met alles uit m'n hoofd te doen. Vooral op zondag :)

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

We zijn opzoek naar een AX of 106, we zijn beiden beginners in het racen, in eerst instantie is het puur voor het project we willen gewoon een lekker snel,licht autootje dat apk waardig is en daarbij ook niet op de track misplaatst is ;)

De AX heeft wel de voorkeur omdat zoals hier boven staat iedereen een 106 kiest :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2438
Joined: ThuJun19, 2003 11:36:41 AM
Location: breda

Post by denny »

PLRacer wrote:We zijn opzoek naar een AX of 106, we zijn beiden beginners in het racen, in eerst instantie is het puur voor het project we willen gewoon een lekker snel,licht autootje dat apk waardig is en daarbij ook niet op de track misplaatst is ;)

De AX heeft wel de voorkeur omdat zoals hier boven staat iedereen een 106 kiest :)
Tja een 106 zit dan ook beter in elkaar.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

Grinn, met 106 hebben we al wel wat ervaring, want er staat er hier eentje onder Patrick's hoede ;) Maar gekeken naar de motor, het aantal pk's, het gewicht en de snelheid komt een ax toch beter uit de bus.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: MonApr25, 2005 1:37:33 AM
Location: Nieuwveen

Post by Drake »

Jup een 106 is kwa carrosserie een stuk beter kwa stevigheid. Maar het is leuker om een licht ax'je te nemen :wink:

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

morgen gaan we kijken naar een AX GTI hij is door iemand van hier verkocht met elektronisch problemen (starten etc)

TTF
AX weirdo
AX weirdo
Posts: 3998
Joined: MonMar15, 2004 12:34:16 AM
Location: Heerenveen (Fryslan)

Post by TTF »

welke gti? kenteken? kwa gewicht is een gti niet bepaald de lichtste :(
Comfort is voor mietjes :music

1.9 TDI 185pk/400nm :)
Citroën Ax 1.6 gti 92'


Image Image

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

Nee weet ik maar 1400 die er in ligt is wel lekker :)
gaat om 45-HG-TB. en daarbij hebben we nog een 106 staan die nog wel een ander blok kan gebruiken.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

PLRacer wrote:Nee weet ik maar 1400 die er in ligt is wel lekker :)
gaat om 45-HG-TB. en daarbij hebben we nog een 106 staan die nog wel een ander blok kan gebruiken.
die ken ik! Zwart, zit nog goed in de lak :) wonen jullie in de omgeving Enschede dan?

PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

Yep we wonen in Enschede, maar als je um kent kan je er misschien wat meer over vertellen ?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

Die GTI is van Geert geweest uit Brabant.

Is door hem volgens mij ook verkocht met electroproblemen. Suggestie: Bak er eens gewoon een nieuwe kabelboom in. Hebben die dingen vaker last van.

raoel
Eggman
Eggman
Posts: 3308
Joined: FriFeb08, 2008 12:30:11 AM
Location: Amersfoort
Contact:

Post by raoel »

PLRacer wrote:Yep we wonen in Enschede, maar als je um kent kan je er misschien wat meer over vertellen ?
nou hij staat altijd bij de Aldi ;) ik kan zien dat ie regelmatig gewassen wordt want hij is nooit vies,
maar hoe hij er motorisch aan toe is enzo zou ik niet weten,

topic over deze GTI, misschien dat iemand anders nog oudere topics naarboven weet te halen?

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »


PLRacer
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid
Posts: 9
Joined: SatSep06, 2008 2:26:23 PM

Post by PLRacer »

Thanx! :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Die GTI in Enschede is idd een knap bakkie voor een hele mooie prijs !

wel raar dat hij al een tijdje te koop staat :roll: .... zoiets is meestal binnen een week verkocht...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Post Reply