zucht
het is wat een eigen auto
history repeats itself
net als met m'n golf, ben je met het ene bezig komt het andere eraan
motor afgelopen weekend beetje schoongemaakt, nou begint er vanalles te piepen en te klepperen onder de kap (denk zelf oa de dynamo, die al een tijdje beetje slapjes is)
de lijst wordt voor mij steeds langer ipv korter
aandrijfassen moeten gebeuren
wil nog distributie, spanrol en waterpomp doen
kleppen stellen
koppakking is ook niet 100% (hij verbrandt niet echt iets, rij ook te weinig ervoor om't te merken

) maar koelwater wordt steeds weer bruin (olie)
zijn nou net allemaal dingen die meer gaan kosten dan ik erin wil stoppen
zit nu al een tijdje te dubben over vervanging
ben opzich wel gecharmeerd van de simplicity van de ax, als vervanger zit ik dan ook aan een 106 te denken ... (toch net wat sportievere look en je kan qua uiterlijk ook net wat meer dan met de ax)
maargoed, voorlopig rijd hij nog

(en aangzien ik in't laatste half jaar maar met moeite 3000km gehaalt heb .......)
AX 1.1i Image 1990 (sinds 2007 in ons bezit, overgenomen van 1ste eigenaar -beter gezegd van eerste familie)
HDZ - Monopoint A2.2, Verdeler