zo hoort het ook he
Grietje
Moderator: webmasters
okok, heb wel de hele week gesleuteld, maaaar, hij komt er dan ook zonder aanmerking doorheen
En hij is waarschijnlijk ook verkocht... maaar... niet aan zomaar iemand, hij komt waarschijnlijk zeer goed terecht
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
Henk Bats
- Drempelkiller

- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Hoera Romy, weer een TRS met APK
Hopelijk morgen nog één
Groetjes, Henk
Hopelijk morgen nog één
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Gefeliciteerd met de APK en naar ik begrijp de verkoop...
En succes gewenst met je carburatie avonturen!
En succes gewenst met je carburatie avonturen!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
mama heeft van de week gezegt dat ze de TRS misschien wel wilt hebben; maar wou eerst de APK afwachten (eigenwijsheid van de trs in gedachte nemend...)
donderdag ochtend rij ik opweg naar de garage in de TRS. Alles de dagen ervoor nagekeken, maar bij de eerste rotonde die ik tegen kom doet de knipper naar rechts het niet meer.....
Ik zeg tegen t autotje, als je nu in 1x door de apk komt.... hoef je misschien niet weg....
... aangekomen bij de garage, knipper naar rechts uit om terrein op te gaan... en toen deed ie t ineens weer!
Auto APK gekeurd, goedgekeurd, ik haal hem op...
... draai het terrein af, knipper naar rechts werkt...
Kom bij volgende kruispunt, en toen deed de knipper het niet meer
Heeft het ook niet meer gedaan vandaag
fantastische auto die TRS 
Maar hij heeft er wel voor gezorgt dat mam hem wil kopen!
TRS heeft dus binnenkort een nieuw baasje
!
En die 1.0E....
donderdag ochtend rij ik opweg naar de garage in de TRS. Alles de dagen ervoor nagekeken, maar bij de eerste rotonde die ik tegen kom doet de knipper naar rechts het niet meer.....
Ik zeg tegen t autotje, als je nu in 1x door de apk komt.... hoef je misschien niet weg....
... aangekomen bij de garage, knipper naar rechts uit om terrein op te gaan... en toen deed ie t ineens weer!
Auto APK gekeurd, goedgekeurd, ik haal hem op...
... draai het terrein af, knipper naar rechts werkt...
Kom bij volgende kruispunt, en toen deed de knipper het niet meer
Maar hij heeft er wel voor gezorgt dat mam hem wil kopen!
TRS heeft dus binnenkort een nieuw baasje
En die 1.0E....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Haha, lampje aan het overlijden.
Bij mijn vorige AX heb ik een keer gehad dat het ongeveer een maand duurde voor het lampje definitief overleed na de eerste "foutmelding".
Bij mijn vorige AX heb ik een keer gehad dat het ongeveer een maand duurde voor het lampje definitief overleed na de eerste "foutmelding".
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Mjaw, het kan niet altijd goed gaan....
- GTje remde zo slecht (slap pedaal, niet blokeren, geen remolie gebruik), voorremerij uit elkaar, alles gewoon in vrijwel uitstekende staat
Ontlucht, pedaal eindelijk eens hard, maar na t starten meteen weer slap pedaal.... Nu na een week remt ie wel beter, maar het gaat een beetje met vlagen.
Hoe dan ook, ik heb toch een afspraak gemaakt bij de garage voor een nieuwe hoofdremcilinder. Ik hoop dat ie dan eindelijk eens ECHT goed remt. Hij trekt ook enorm scheef trouwens, maar remt dus nog steeds niet hard. Hij gaat langzamer, ja, maar noodstop moet ik niet aan denken.
- Vervolgens had ik de spagetti erin gezet maar met de lambda van de blauwe (die zat er nog in) oude aan MNM meegegeven. Nu begon ie hierna steeds meer te pielen met koude motor. Het is nu zo erg dat ie dus elke keer als je gas los laat uitvalt, en constant = steeds langzamer en gas geven werkt niet (hij verzuipt). Tot dat ie ineens wel pakt en dan schiet ie er vandoor :s Eenmaal bij de 80graden is alles over en doet ie weer normaal.
Ennnnnnn toen moest ik met koude motor en een auto die k*t loopt een vervelend kruispunt op, dus ik maar HEEL VEEL gas gegeven, en toen heb ik tot mn 4de versnelling wielspin gehad en sinds dien maakt mijn druklager geluid, heb ik een erge kloink en tikt de motor mijn auto uit.....
Tja, er moest toch een ander blok in..... Spagetti maar even checken en lamba vervangen.
Ook goednieuws? JA!!!
woensdag word ie geblindeerd en krijgt ie striping
!
- GTje remde zo slecht (slap pedaal, niet blokeren, geen remolie gebruik), voorremerij uit elkaar, alles gewoon in vrijwel uitstekende staat
Ontlucht, pedaal eindelijk eens hard, maar na t starten meteen weer slap pedaal.... Nu na een week remt ie wel beter, maar het gaat een beetje met vlagen.
Hoe dan ook, ik heb toch een afspraak gemaakt bij de garage voor een nieuwe hoofdremcilinder. Ik hoop dat ie dan eindelijk eens ECHT goed remt. Hij trekt ook enorm scheef trouwens, maar remt dus nog steeds niet hard. Hij gaat langzamer, ja, maar noodstop moet ik niet aan denken.
- Vervolgens had ik de spagetti erin gezet maar met de lambda van de blauwe (die zat er nog in) oude aan MNM meegegeven. Nu begon ie hierna steeds meer te pielen met koude motor. Het is nu zo erg dat ie dus elke keer als je gas los laat uitvalt, en constant = steeds langzamer en gas geven werkt niet (hij verzuipt). Tot dat ie ineens wel pakt en dan schiet ie er vandoor :s Eenmaal bij de 80graden is alles over en doet ie weer normaal.
Ennnnnnn toen moest ik met koude motor en een auto die k*t loopt een vervelend kruispunt op, dus ik maar HEEL VEEL gas gegeven, en toen heb ik tot mn 4de versnelling wielspin gehad en sinds dien maakt mijn druklager geluid, heb ik een erge kloink en tikt de motor mijn auto uit.....
Tja, er moest toch een ander blok in..... Spagetti maar even checken en lamba vervangen.
Ook goednieuws? JA!!!
woensdag word ie geblindeerd en krijgt ie striping
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bij mij viel het effect van een nieuwe hoofdremcilinder tegen, remde even hard (of slap) als daarvoor.
Dat mensen het onderstel ombouwen bij zo'n GT type 1 kan ik mij inmiddels best voorstellen.
Maar de ho = ho functie gaat wel goed.
Ben erg benieuwd naar je striping
Dat mensen het onderstel ombouwen bij zo'n GT type 1 kan ik mij inmiddels best voorstellen.
Maar de ho = ho functie gaat wel goed.
Ben erg benieuwd naar je striping
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
en hij heeft een nieuwe HRC 
en nu is het pedaal weer hard, en het remt weer
- puntje..... ze hebben mijn fusees ook even gecontroleerd, omdat ik speling vermoedde... rechts, perfect... links meer dan een cm speling :S:S
levensgevaarlijk, ook volgens de garage dus ik rij er maar niet/zeer weinig mee tot dat ik een nieuwe draagarm/fusee heb...
Maaaaar er is ook iets heel leuks gedaaan.....
zometeen foto update
en nu is het pedaal weer hard, en het remt weer
- puntje..... ze hebben mijn fusees ook even gecontroleerd, omdat ik speling vermoedde... rechts, perfect... links meer dan een cm speling :S:S
levensgevaarlijk, ook volgens de garage dus ik rij er maar niet/zeer weinig mee tot dat ik een nieuwe draagarm/fusee heb...
Maaaaar er is ook iets heel leuks gedaaan.....
zometeen foto update
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik ben benieuwd naar de foto-update
wat was je kwijt voor die nieuwe heuftremsielindur ?
en heb je die zelf gemonteerd?
en die fusees zijn levensgevaarlijk, zou eigenlijk ook een sensor tussen moeten zitten als daar speling op ontstaat dat er een lampje gaat branden
.
wat was je kwijt voor die nieuwe heuftremsielindur ?
en heb je die zelf gemonteerd?
en die fusees zijn levensgevaarlijk, zou eigenlijk ook een sensor tussen moeten zitten als daar speling op ontstaat dat er een lampje gaat branden
Spreken is goud, Ductape is zilver.
HRC was 220 euro... Niet zelf gedaan, denk wel dat ik het kan maar ik durf het niet aan, als ik niet goed ontlucht ofzo kan ik mn HRC al weer mollen. Nu heb ik garantie + zij hebben speciaal gereedschap + genoeg ervaring en een brug.DuFF wrote:ik ben benieuwd naar de foto-update![]()
wat was je kwijt voor die nieuwe heuftremsielindur ?
en heb je die zelf gemonteerd?
en die fusees zijn levensgevaarlijk, zou eigenlijk ook een sensor tussen moeten zitten als daar speling op ontstaat dat er een lampje gaat branden.
Fuseetje zou 150 euro incl zijn, bij Citroën, maar ik ga dat denk ik wel even zelf doen (hele draagarm of draagarm eraf en daarmee naar garage om fusee te laten persen)
Foto update komt eraan, het zijn alleen helaas belabberde fotos van telefoon... maar toch
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
lalalalla
edit: Zo wassie gister:


men neme een zwarte GT en maken de klap en achterruit(en) net zo zwart

En dan tekenen we een orginele striping na en plakken we dat op de AX





Ja mijn auto heeft een poetsbeurt nodig, ik weet t. Ennuh, je mag vinden wat je wilt, maar ik vind het GAAAAF! Past goed bij de auto en zijn bouwjaar
edit: Zo wassie gister:


men neme een zwarte GT en maken de klap en achterruit(en) net zo zwart

En dan tekenen we een orginele striping na en plakken we dat op de AX





Ja mijn auto heeft een poetsbeurt nodig, ik weet t. Ennuh, je mag vinden wat je wilt, maar ik vind het GAAAAF! Past goed bij de auto en zijn bouwjaar
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Maar goed ook
hij moet ook een beetje uniek blijven

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).

