Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

gefeliciteerd met je GLANSRIJKE apk! :D

zo hoort het ook he ;)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

:dance :dance :dance :dance :dance :dance :dance

okok, heb wel de hele week gesleuteld, maaaar, hij komt er dan ook zonder aanmerking doorheen :D

En hij is waarschijnlijk ook verkocht... maaar... niet aan zomaar iemand, hij komt waarschijnlijk zeer goed terecht ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Eer naar sleutelen, gefeliciteerd!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ja daar doe je het toch allemaal voor he..
lekker puntjes nalopen, auto ff goed bekijken en dan complimentje krijgen :D

zo hoort het :)
Image

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Feli met de verse APK, erg goed voor de verkoop ook zoals blijkt :D
AX GTI '91

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

Hoera Romy, weer een TRS met APK 8)

Hopelijk morgen nog één :)

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Gefeliciteerd met de APK en naar ik begrijp de verkoop...
En succes gewenst met je carburatie avonturen!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

mama heeft van de week gezegt dat ze de TRS misschien wel wilt hebben; maar wou eerst de APK afwachten (eigenwijsheid van de trs in gedachte nemend...)

donderdag ochtend rij ik opweg naar de garage in de TRS. Alles de dagen ervoor nagekeken, maar bij de eerste rotonde die ik tegen kom doet de knipper naar rechts het niet meer.....
Ik zeg tegen t autotje, als je nu in 1x door de apk komt.... hoef je misschien niet weg....

... aangekomen bij de garage, knipper naar rechts uit om terrein op te gaan... en toen deed ie t ineens weer!
Auto APK gekeurd, goedgekeurd, ik haal hem op...
... draai het terrein af, knipper naar rechts werkt...

Kom bij volgende kruispunt, en toen deed de knipper het niet meer :D Heeft het ook niet meer gedaan vandaag :D fantastische auto die TRS :D
Maar hij heeft er wel voor gezorgt dat mam hem wil kopen!
TRS heeft dus binnenkort een nieuw baasje :D!

En die 1.0E.... :twisted:
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Haha, lampje aan het overlijden.
Bij mijn vorige AX heb ik een keer gehad dat het ongeveer een maand duurde voor het lampje definitief overleed na de eerste "foutmelding".

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

nee rio, dat ding leeft.. tis een AX met hard en ziel!
soort Herbie, alleen rijdt hij gelukkig niet uit zichzelf stiekem weg..
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Mjaw, het kan niet altijd goed gaan....

- GTje remde zo slecht (slap pedaal, niet blokeren, geen remolie gebruik), voorremerij uit elkaar, alles gewoon in vrijwel uitstekende staat
Ontlucht, pedaal eindelijk eens hard, maar na t starten meteen weer slap pedaal.... Nu na een week remt ie wel beter, maar het gaat een beetje met vlagen.
Hoe dan ook, ik heb toch een afspraak gemaakt bij de garage voor een nieuwe hoofdremcilinder. Ik hoop dat ie dan eindelijk eens ECHT goed remt. Hij trekt ook enorm scheef trouwens, maar remt dus nog steeds niet hard. Hij gaat langzamer, ja, maar noodstop moet ik niet aan denken.

- Vervolgens had ik de spagetti erin gezet maar met de lambda van de blauwe (die zat er nog in) oude aan MNM meegegeven. Nu begon ie hierna steeds meer te pielen met koude motor. Het is nu zo erg dat ie dus elke keer als je gas los laat uitvalt, en constant = steeds langzamer en gas geven werkt niet (hij verzuipt). Tot dat ie ineens wel pakt en dan schiet ie er vandoor :s Eenmaal bij de 80graden is alles over en doet ie weer normaal.

Ennnnnnn toen moest ik met koude motor en een auto die k*t loopt een vervelend kruispunt op, dus ik maar HEEL VEEL gas gegeven, en toen heb ik tot mn 4de versnelling wielspin gehad en sinds dien maakt mijn druklager geluid, heb ik een erge kloink en tikt de motor mijn auto uit.....

Tja, er moest toch een ander blok in..... Spagetti maar even checken en lamba vervangen.

Ook goednieuws? JA!!!

woensdag word ie geblindeerd en krijgt ie striping :D!
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Bij mij viel het effect van een nieuwe hoofdremcilinder tegen, remde even hard (of slap) als daarvoor.
Dat mensen het onderstel ombouwen bij zo'n GT type 1 kan ik mij inmiddels best voorstellen.
Maar de ho = ho functie gaat wel goed.

Ben erg benieuwd naar je striping ;)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

en hij heeft een nieuwe HRC :D

en nu is het pedaal weer hard, en het remt weer :D

- puntje..... ze hebben mijn fusees ook even gecontroleerd, omdat ik speling vermoedde... rechts, perfect... links meer dan een cm speling :S:S
levensgevaarlijk, ook volgens de garage dus ik rij er maar niet/zeer weinig mee tot dat ik een nieuwe draagarm/fusee heb...

Maaaaar er is ook iets heel leuks gedaaan..... :twisted:
zometeen foto update
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik ben benieuwd naar de foto-update :D

wat was je kwijt voor die nieuwe heuftremsielindur ?
en heb je die zelf gemonteerd?

en die fusees zijn levensgevaarlijk, zou eigenlijk ook een sensor tussen moeten zitten als daar speling op ontstaat dat er een lampje gaat branden :? .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:ik ben benieuwd naar de foto-update :D

wat was je kwijt voor die nieuwe heuftremsielindur ?
en heb je die zelf gemonteerd?

en die fusees zijn levensgevaarlijk, zou eigenlijk ook een sensor tussen moeten zitten als daar speling op ontstaat dat er een lampje gaat branden :? .
HRC was 220 euro... Niet zelf gedaan, denk wel dat ik het kan maar ik durf het niet aan, als ik niet goed ontlucht ofzo kan ik mn HRC al weer mollen. Nu heb ik garantie + zij hebben speciaal gereedschap + genoeg ervaring en een brug.

Fuseetje zou 150 euro incl zijn, bij Citroën, maar ik ga dat denk ik wel even zelf doen (hele draagarm of draagarm eraf en daarmee naar garage om fusee te laten persen)

Foto update komt eraan, het zijn alleen helaas belabberde fotos van telefoon... maar toch :D
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Complete draagarm is een euro of 60 geloof ik.
Zo gebeurt om deze te vervangen!

Ben benieuwd naar je foto's!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

lalalalla :lol:

edit: Zo wassie gister:
Image
Image

men neme een zwarte GT en maken de klap en achterruit(en) net zo zwart :D
Image

En dan tekenen we een orginele striping na en plakken we dat op de AX :D
Image
Image
Image
Image
Image

Ja mijn auto heeft een poetsbeurt nodig, ik weet t. Ennuh, je mag vinden wat je wilt, maar ik vind het GAAAAF! Past goed bij de auto en zijn bouwjaar :D
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Netjes Romy!

Nu is het alleen geen look-a-like van m'n Sportje meer :(
AX GTI '91

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

-Henry- wrote:Netjes Romy!

Nu is het alleen geen look-a-like van m'n Sportje meer :(
ik wil het nog wel een keertje uitdraaien hoor Henry ;)
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Maar goed ook :P hij moet ook een beetje uniek blijven :D :P
=

Post Reply