Michaël aka Netheo AX GT X 2+AX+PROCEED BTCS UPDATE 27/11/16

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

die grote naafdoppen vind ik zonde... hiermee haal je het diepe hart weg....

Ik heb er zelf kleine dopjes op zitten.....
Image


Ieder zijn eigen mening natuurlijk :wink: :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Rock's wrote:die grote naafdoppen vind ik zonde... hiermee haal je het diepe hart weg....

Ik heb er zelf kleine dopjes op zitten.....
Image


Ieder zijn eigen mening natuurlijk :wink: :lol:
ik vind u mening anders wel kloppen :D :D :D
en waar haal je die kleintjes dan???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

ax 1.0e hebben die


ps. any news ? :oops:

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

De kleine dopjes zijn te bestellen bij de Citroën en peugeot garage...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

benny666
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 245
Joined: TueJul17, 2007 2:10:16 PM
Location: Marum (Gr.)
Contact:

Post by benny666 »

Je velgjes zien er heel correct uit.

Well done. Grote inspiratiebron!
Benjamin
Wie ben ik?
Van AX 1.1 TE naar 406 2.0 16v Coupé.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:AX 1.0e hebben die


ps. any news ? :oops:
nope, en als die kerel het nog lang gaat rekken, dan haal ik men spullen daar gewoon weg, het begint stilletjes aan men strot uit te komen. En ik vind het dan wel erg dat ik je die klepveren beloofd heb. maar zover zijn we nog niet. Ik zal vrijdag nog eens langsgaan. beloofd
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

eindelijk leuk nieuws gehad over men cilinderkop, dit weekend ofwel volgende week moet hij klaar zijn en dan heb ik ook de versterkte klepveren voor speederd. Hopelijk komt RobertRacing volgende week niet met een ander verhaal af
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

eerst en vooral FUCK de gozers van ROBERT RACING :evil: :evil: :evil: geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu

Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL :D bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update :)
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Speederdd
AX Master
AX Master
Posts: 1065
Joined: SatMar25, 2006 8:45:08 AM
Location: Tongrinne (Be)

Post by Speederdd »

Netheo wrote:eerst en vooral **** de gozers van ROBERT RACING :evil: :evil: :evil: geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu

Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL :D bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update :)
man man man, Robert Racing ....

ga je dan je kop bij iemand anders laten aanpassen ?

maakt je geen zorgen voor mijn veren, van zodra je stukken van daar weg zijn bestel ik die bij Rpower :)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

Speederdd wrote:
Netheo wrote:eerst en vooral **** de gozers van ROBERT RACING :evil: :evil: :evil: geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu

Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL :D bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update :)
man man man, Robert Racing ....

ga je dan je kop bij iemand anders laten aanpassen ?

maakt je geen zorgen voor mijn veren, van zodra je stukken van daar weg zijn bestel ik die bij Rpower :)
das een opluchting, ik hou je op de hoogte
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

vandaag weer wat liggen klussen aan de blauwe ax. zoals al reeds vermeld staat de koffer nog steeds scheef. De achterklep is er weer af. Morgen begin ik eraan te lassen met de MIG(halfautomaat)
dit is de dader :arrow: Image
op de blauwe GT stonden vooraan ook geen rubbertjes op de stabilisatorstang.
Image
dat was dus het vervelende geklop telkens als ik over de dorpel van men garage ree.
deze staan er nu op
Image
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

zoals al eerder vermeld hier ergens op het forum staat men voorruit dus los. Als alles goed gaat wordt ze vandaag losgesneden en opnieuw geplakt. En zoals ook elders vermeld staat op dit forum zal ik er een HOW TO van proberen te maken :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

sorry jongens voor het lange wachten maar internet lag een tijdje plat hier bij me thuis.er is ondertussen héél wat geknutseld. Men voorruit zit er opnieuw in (ik zal de howto wel één dezer dagen afwerken). Het beugeltje op de blauwe ax is gelast dus die koffer hangt er ook weer in.
En nu een kleine verrassing van formaat. kijken jullie zelf maar

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Men ax is dus vooraan 7 centimeter gezakt en achteraan 6. Nu ligt er verbreed staal op, vooraan 7 breed, achteraan 8 breed, allebij met 195/40/14 bandjes op van continental. Rijdt echt heerlijk, alleen de kilometerteller wijkt bij 120 per uur 11 km per uur af op men gps. Dus das dan ook weel leuk meegenome, rij ik nooit te snel.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 976
Joined: SatMay21, 2005 12:42:45 PM
Location: Ramsdonk Belgie

Post by Netheo »

jeuj, ik ben gespot op een populair belgisch forum :D :D :D
http://forum.cleaned.be/index.php?showt ... &start=525
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4657
Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
Location: Hardinxveld-Giessendam
Contact:

Post by arnie »

Dit ziet er echt p*rno uit... Velgen staan perfect!
Freude am Fahren.

citrofenwick
Total admin
Total admin
Posts: 3591
Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
Location: staden (België)
Contact:

Post by citrofenwick »

Damn, supernice!

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4586
Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
Contact:

Post by Rock's »

Ziet er top uit ! ... toevallig hadden we het er gisteren nog over...

kan je er ook mee rijden ?... :wink: .... ik bedoel... loopt het niet waanzinnig aan ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Browny
Total admin
Total admin
Posts: 7960
Joined: MonJan19, 2004 12:07:32 PM
Location: nabij Utrecht

Post by Browny »

Bruut!

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2011
Joined: SatFeb28, 2004 2:24:24 PM
Location: Aken
Contact:

Post by Popmart »

ziet er verdomd mooi uit!

Als ik dergelijke foto's zie van 'n type1 gaat het toch weer kriebelen om een AX te kopen...

Redwolf
Vlotte starter
Vlotte starter
Posts: 20
Joined: SatJul05, 2008 11:49:59 PM

Post by Redwolf »

Netjes.

Post Reply