Rock's wrote:die grote naafdoppen vind ik zonde... hiermee haal je het diepe hart weg....
Ik heb er zelf kleine dopjes op zitten.....
Ieder zijn eigen mening natuurlijk
ik vind u mening anders wel kloppen
en waar haal je die kleintjes dan???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
nope, en als die kerel het nog lang gaat rekken, dan haal ik men spullen daar gewoon weg, het begint stilletjes aan men strot uit te komen. En ik vind het dan wel erg dat ik je die klepveren beloofd heb. maar zover zijn we nog niet. Ik zal vrijdag nog eens langsgaan. beloofd
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
eindelijk leuk nieuws gehad over men cilinderkop, dit weekend ofwel volgende week moet hij klaar zijn en dan heb ik ook de versterkte klepveren voor speederd. Hopelijk komt RobertRacing volgende week niet met een ander verhaal af
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
eerst en vooral FUCK de gozers van ROBERT RACING geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu
Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
Netheo wrote:eerst en vooral **** de gozers van ROBERT RACING geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu
Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update
man man man, Robert Racing ....
ga je dan je kop bij iemand anders laten aanpassen ?
maakt je geen zorgen voor mijn veren, van zodra je stukken van daar weg zijn bestel ik die bij Rpower
Netheo wrote:eerst en vooral **** de gozers van ROBERT RACING geen telefoontje gehad, volgend weekend ga ik gewoon men stukke weghalen daar, ben het beu
Vandaag ook beetje buiten gespeeld met de AXjes. De zwarte heeft nieuwe olie gekregen, van nederlandse makelij dan nog, nl KROONOIL bij de blauwe heb ik alle pakkingsresten enzo van het blok en andere componenten gehaald zodat de kop er direct kan opgegooid worden. Alle draden die er beroerd uitzagen werden vervangen. Het volledige remsysteem is gecontroleerd en ontlucht geweest. Tot de volgende update
man man man, Robert Racing ....
ga je dan je kop bij iemand anders laten aanpassen ?
maakt je geen zorgen voor mijn veren, van zodra je stukken van daar weg zijn bestel ik die bij Rpower
das een opluchting, ik hou je op de hoogte
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
vandaag weer wat liggen klussen aan de blauwe ax. zoals al reeds vermeld staat de koffer nog steeds scheef. De achterklep is er weer af. Morgen begin ik eraan te lassen met de MIG(halfautomaat)
dit is de dader
op de blauwe GT stonden vooraan ook geen rubbertjes op de stabilisatorstang.
dat was dus het vervelende geklop telkens als ik over de dorpel van men garage ree.
deze staan er nu op
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
zoals al eerder vermeld hier ergens op het forum staat men voorruit dus los. Als alles goed gaat wordt ze vandaag losgesneden en opnieuw geplakt. En zoals ook elders vermeld staat op dit forum zal ik er een HOW TO van proberen te maken
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
sorry jongens voor het lange wachten maar internet lag een tijdje plat hier bij me thuis.er is ondertussen héél wat geknutseld. Men voorruit zit er opnieuw in (ik zal de howto wel één dezer dagen afwerken). Het beugeltje op de blauwe ax is gelast dus die koffer hangt er ook weer in.
En nu een kleine verrassing van formaat. kijken jullie zelf maar
Men ax is dus vooraan 7 centimeter gezakt en achteraan 6. Nu ligt er verbreed staal op, vooraan 7 breed, achteraan 8 breed, allebij met 195/40/14 bandjes op van continental. Rijdt echt heerlijk, alleen de kilometerteller wijkt bij 120 per uur 11 km per uur af op men gps. Dus das dan ook weel leuk meegenome, rij ik nooit te snel.
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen