Mijn GT gaat volgende week voor een nieuwe HRC naar de garage...
Sommige (Bas? ) Weten nog wel dat mijn GTje vrij plotseling stopte met remmen. Athans, hij verminderd wel vaart met t pedaal tot t schutbord maar meer niet.
- Ontluchten tot in den treure gedaan; pedaal hard, totdat je gaat rijden; spons. - Nivo remolie daalt niet - voorremerij beweegt gewoon soepel, blokjes en schijven goed (niet glazig) - geen zichtbare lekkage..... - hoe hard je ook trapt, blokkeerd helemaal niet
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-Henry- wrote:
HRC vervangen gaat ook nog gebeuren; remolie verversen kennen ze bij 'belgisch' onderhoud blijkbaar niet.
@ grietje: Ik ben erg benieuwd naar de kosten van het installeren van een nieuwe HRC!!
doet ze zelf denk ik :D.
ik heb er een afspraak voor gemaakt bij de Citroën garage
Durf het niet, straks monteer ik iets fout en heb ik op de snelweg ineens geen remmen meer ofzo.....
Idd, tegen de 200 euro zou het kosten, mits alles gewoon normaal los zou gaan.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).