Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

grietje wrote: k*t klusje is dat zeg, zowel eronder vandaan als eronder. Raad ik niemand aan (zeker niet in je eentje)

je moet hem namelijk aan beide kanten op t zelfde moment omhoog doen, anders past ie niet meer. en dat is lastig in je eentje.
heb uiteindelijk 2 krikken gepakt, en dan om en om kleine stukjes gekrikt.
Tankje is idd behoorlijk rauwdouwen. Alleen de achterkant laten zakken (dus 'm niet helemaal eruit schuiven) helpt nogal, dan is ie met 2 goeie krikjes wel weer terug te monteren in je eentje.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja idd kevin...

mjaw na te lang pielen is het ook gelukt :P idd met 2 krikjes...

Maar 1 foto gemaakt :oops:

Image

Je moet je hoofd even draaien, maar dat is t einde van mijn nieuwe dampretour slang.
Heb dus ook het kleine ontluchtingsslangetje vervangen (zie achter de vulpijp) en de 2 benzine slangen onder de kap.

Na de accu geboost te hebben met een porsche, starten en lopen :)
Hij doet alles gewoon goed, nu nog een keer tanken....

Oh en met de uitlaat terug zetten nieuwe klemmen, veertjes en boutjes gebruikt :) en een nieuwe uitlaat pijp, zodat mijn einddemper teminste een keer niet tegen mn bumper zit :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

hij deed het erg goed! reed super :)

alleen het remmen :roll: soort spons effect, daar moeten we echt nog ff naar kijken!!

wel handig dat je die slangen vervangen hebt, kon ik de reststukken gebruiken :roll: :oops:

verder is het gebruik van nieuwe klemmen/veertjes wel mooi :D zeker als je het ook ooit weer los wil halen..

sorry voor de stof op de achterkant! :oops: maar dat zandweggetje vroeg er gewoon om!
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

q01z wrote:hij deed het erg goed! reed super :)

alleen het remmen :roll: soort spons effect, daar moeten we echt nog ff naar kijken!!

wel handig dat je die slangen vervangen hebt, kon ik de reststukken gebruiken :roll: :oops:

verder is het gebruik van nieuwe klemmen/veertjes wel mooi :D zeker als je het ook ooit weer los wil halen..

sorry voor de stof op de achterkant! :oops: maar dat zandweggetje vroeg er gewoon om!
tss, beetje mn auto vies maken! Gelukkig wassie net gewaxt en is het ook zo weer weg :P:P

Ja die remmen daar had ie ineens niet zoveel zin in he? vaag ding
Last edited by grietje on WedJun25, 2008 4:17:57 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

thanxthanx Ivar :D

Image
Image
=

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

staat hem echt supergoed! ik vind het ook echt de mooiste onderlip voor onder een GT-bumpertje.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

in t echt staat t nog beter ;)

t maakt hem echt bruut:D
=

Henk Bats
Drempelkiller
Drempelkiller

Post by Henk Bats »

grietje wrote:in t echt staat t nog beter ;)

t maakt hem echt bruut:D
Staat 'm echt goed.

Groetjes, Henk
Image

Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

zoals ik al constateerde toen we 'm er even onderhielden @ de meeting,

dit is precies wat hij miste, staat goed, en stoer, net dat stukje lager :)

ps, je linker spatflap* hing op de terugweg scheef

*niet doordenken heren, dank u.*
Spreken is goud, Ductape is zilver.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Zeg, is dat de ouwe laguna lip van Brockje?
Blijft verbazend dat zo'n klein dingetje zoveel doet.

Mooi!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

2Black wrote:Zeg, is dat de ouwe laguna lip van Brockje?
Blijft verbazend dat zo'n klein dingetje zoveel doet.

Mooi!
nee, wel precies dezelfde, brockje was (toen ie nog van sebas was) wel mijn inspiratie om er zo eentje te kopen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:
ps, je linker spatflap* hing op de terugweg scheef
Thanx, zal het zo even checken. Ik zal die montage dingen ff voor je opmeten, als ik t niet vergeet.

En ik vind idd ook dat het nu net het geen was wat ie miste :D
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

:jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump: :jump:

jooehoooooooeeee

nog een irritant probleem opgelost, het eeuwige brandende olienivo lampje

Ik had al t vermoede dat ik daarvoor t jeager kastje moest vervangen maar vind die maar eens...

Bleek marc er onbewust 1 te hebben! :D:D En t werkt :D:D

-> Joohooost, weet je bij jou t probleem nu ook!

Ennnnn spagetti geinstaleerd en de tapeindes met mijn nieuwe gereedschap eruit gedraait en nieuwe boutjes erin, en ook dat werkt helemaal! :D:D:D:D

En hij blokkeerde weer met remmen, ineens, zomaar:P
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

grietje wrote::

En hij blokkeerde weer met remmen, ineens, zomaar:P
niet ineens zomaar! je trapte het pedaal in.. ;)

maar verder deedtie het idd goed :)
ennuhm, volgens mij vind Marco je gordels wel leuk :D
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

olieniveau-lampje? dat ook de temperatuur laat zien of?
bij Fietspomp is er ook zoiets ....die laat enkel iets zien bij 't begin bij contact, en na t starten is 't over.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:olieniveau-lampje? dat ook de temperatuur laat zien of?
bij Fietspomp is er ook zoiets ....die laat enkel iets zien bij 't begin bij contact, en na t starten is 't over.
Dat hoort :P

Olie nivo lampje zit rechts boven, als die knippert tijdens/vlak na t starten is je nivo te laag, maar die hoort snel uit te gaan, en nooit te branden verder:P
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ik zou zweren dat het een indicatie-metertje is dat ten alle tijden gewoon hoort te werken en niet alleen bij op contact-stand.

type 2 GT btw hé. ik heb dat ding niet in me dash.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:ik zou zweren dat het een indicatie-metertje is dat ten alle tijden gewoon hoort te werken en niet alleen bij op contact-stand.

type 2 GT btw hé. ik heb dat ding niet in me dash.
Ik heb t over t lampje he, ik heb geen metertje, alleen een lampje

Dat lampje, mag niet branden onder t rijden.

Bij op contact zetten brand ie, bij starten heel even maar na een paar seconden moet ie doven....

Bij mij bleef ie de hele tijd branden, terwijl mn peil ook prima was, stuk dus :P
Nu knipperde die braaf bij starte (want ja, mijn oliepeil was gister wel te laag), en ging daarnaa uit.
Een auto kan namelijk oliepeil NOOIT meten onder het rijden :) Bij GTI's werkt de oliepeil meter ook alleen op contact, voordat je hem start.
=

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

Eric: Ook bij type 2 hoort ie gewoon uit te gaan, is alleen een oliepeilmetertje dat eventjes werkt na het starten..

Mooi dat het is opgelost Romy, Aad had ook zo'n probleem bij het deviltje en daar lag het volgens mij aan de sensor.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Updateje, maar niet over de GT this time,

De TRS moet donderdag voor APK.....
Morgen/woensdag dus maar even helemaal nalopen, net even een serieus testritje gemaakt om mankementen op te sporen...

DAMN wat remt ie goed :D haha! ff die GT gewend, die niet blokeerd, maar deze, woooot! Remt recht en snoeihard, as it should!

Verder, hij trekt ook erg lekker, en rijd zoiezo lekker, baal echt dat ie weg moet :( :(
=

Post Reply