Tankje is idd behoorlijk rauwdouwen. Alleen de achterkant laten zakken (dus 'm niet helemaal eruit schuiven) helpt nogal, dan is ie met 2 goeie krikjes wel weer terug te monteren in je eentje.grietje wrote: k*t klusje is dat zeg, zowel eronder vandaan als eronder. Raad ik niemand aan (zeker niet in je eentje)
je moet hem namelijk aan beide kanten op t zelfde moment omhoog doen, anders past ie niet meer. en dat is lastig in je eentje.
heb uiteindelijk 2 krikken gepakt, en dan om en om kleine stukjes gekrikt.
Grietje
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Ja idd kevin...
mjaw na te lang pielen is het ook gelukt idd met 2 krikjes...
Maar 1 foto gemaakt
Je moet je hoofd even draaien, maar dat is t einde van mijn nieuwe dampretour slang.
Heb dus ook het kleine ontluchtingsslangetje vervangen (zie achter de vulpijp) en de 2 benzine slangen onder de kap.
Na de accu geboost te hebben met een porsche, starten en lopen
Hij doet alles gewoon goed, nu nog een keer tanken....
Oh en met de uitlaat terug zetten nieuwe klemmen, veertjes en boutjes gebruikt en een nieuwe uitlaat pijp, zodat mijn einddemper teminste een keer niet tegen mn bumper zit
mjaw na te lang pielen is het ook gelukt idd met 2 krikjes...
Maar 1 foto gemaakt
Je moet je hoofd even draaien, maar dat is t einde van mijn nieuwe dampretour slang.
Heb dus ook het kleine ontluchtingsslangetje vervangen (zie achter de vulpijp) en de 2 benzine slangen onder de kap.
Na de accu geboost te hebben met een porsche, starten en lopen
Hij doet alles gewoon goed, nu nog een keer tanken....
Oh en met de uitlaat terug zetten nieuwe klemmen, veertjes en boutjes gebruikt en een nieuwe uitlaat pijp, zodat mijn einddemper teminste een keer niet tegen mn bumper zit
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hij deed het erg goed! reed super
alleen het remmen soort spons effect, daar moeten we echt nog ff naar kijken!!
wel handig dat je die slangen vervangen hebt, kon ik de reststukken gebruiken
verder is het gebruik van nieuwe klemmen/veertjes wel mooi zeker als je het ook ooit weer los wil halen..
sorry voor de stof op de achterkant! maar dat zandweggetje vroeg er gewoon om!
alleen het remmen soort spons effect, daar moeten we echt nog ff naar kijken!!
wel handig dat je die slangen vervangen hebt, kon ik de reststukken gebruiken
verder is het gebruik van nieuwe klemmen/veertjes wel mooi zeker als je het ook ooit weer los wil halen..
sorry voor de stof op de achterkant! maar dat zandweggetje vroeg er gewoon om!
tss, beetje mn auto vies maken! Gelukkig wassie net gewaxt en is het ook zo weer weg :Pq01z wrote:hij deed het erg goed! reed super
alleen het remmen soort spons effect, daar moeten we echt nog ff naar kijken!!
wel handig dat je die slangen vervangen hebt, kon ik de reststukken gebruiken
verder is het gebruik van nieuwe klemmen/veertjes wel mooi zeker als je het ook ooit weer los wil halen..
sorry voor de stof op de achterkant! maar dat zandweggetje vroeg er gewoon om!
Ja die remmen daar had ie ineens niet zoveel zin in he? vaag ding
Last edited by grietje on WedJun25, 2008 4:17:57 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
thanxthanx Ivar
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
in t echt staat t nog beter
t maakt hem echt bruut:D
t maakt hem echt bruut:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Staat 'm echt goed.grietje wrote:in t echt staat t nog beter
t maakt hem echt bruut:D
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Zeg, is dat de ouwe laguna lip van Brockje?
Blijft verbazend dat zo'n klein dingetje zoveel doet.
Mooi!
Blijft verbazend dat zo'n klein dingetje zoveel doet.
Mooi!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Thanx, zal het zo even checken. Ik zal die montage dingen ff voor je opmeten, als ik t niet vergeet.DuFF wrote:
ps, je linker spatflap* hing op de terugweg scheef
En ik vind idd ook dat het nu net het geen was wat ie miste
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
jooehoooooooeeee
nog een irritant probleem opgelost, het eeuwige brandende olienivo lampje
Ik had al t vermoede dat ik daarvoor t jeager kastje moest vervangen maar vind die maar eens...
Bleek marc er onbewust 1 te hebben! :D En t werkt :D
-> Joohooost, weet je bij jou t probleem nu ook!
Ennnnn spagetti geinstaleerd en de tapeindes met mijn nieuwe gereedschap eruit gedraait en nieuwe boutjes erin, en ook dat werkt helemaal! :D:D:D
En hij blokkeerde weer met remmen, ineens, zomaar:P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat hoortDuFF wrote:olieniveau-lampje? dat ook de temperatuur laat zien of?
bij Fietspomp is er ook zoiets ....die laat enkel iets zien bij 't begin bij contact, en na t starten is 't over.
Olie nivo lampje zit rechts boven, als die knippert tijdens/vlak na t starten is je nivo te laag, maar die hoort snel uit te gaan, en nooit te branden verder:P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb t over t lampje he, ik heb geen metertje, alleen een lampjeDuFF wrote:ik zou zweren dat het een indicatie-metertje is dat ten alle tijden gewoon hoort te werken en niet alleen bij op contact-stand.
type 2 GT btw hé. ik heb dat ding niet in me dash.
Dat lampje, mag niet branden onder t rijden.
Bij op contact zetten brand ie, bij starten heel even maar na een paar seconden moet ie doven....
Bij mij bleef ie de hele tijd branden, terwijl mn peil ook prima was, stuk dus
Nu knipperde die braaf bij starte (want ja, mijn oliepeil was gister wel te laag), en ging daarnaa uit.
Een auto kan namelijk oliepeil NOOIT meten onder het rijden Bij GTI's werkt de oliepeil meter ook alleen op contact, voordat je hem start.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Updateje, maar niet over de GT this time,
De TRS moet donderdag voor APK.....
Morgen/woensdag dus maar even helemaal nalopen, net even een serieus testritje gemaakt om mankementen op te sporen...
DAMN wat remt ie goed haha! ff die GT gewend, die niet blokeerd, maar deze, woooot! Remt recht en snoeihard, as it should!
Verder, hij trekt ook erg lekker, en rijd zoiezo lekker, baal echt dat ie weg moet
De TRS moet donderdag voor APK.....
Morgen/woensdag dus maar even helemaal nalopen, net even een serieus testritje gemaakt om mankementen op te sporen...
DAMN wat remt ie goed haha! ff die GT gewend, die niet blokeerd, maar deze, woooot! Remt recht en snoeihard, as it should!
Verder, hij trekt ook erg lekker, en rijd zoiezo lekker, baal echt dat ie weg moet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).