AC-Nieuwegein Meeting zondag 22 juni vanaf 13 uur
Moderators: Browny, webmasters
-
- Total admin
Ik ga op reis naar Nieuwegein en ik neem mee:
- tellerbak voor mba@nl-> ruilen tegen zwarte parafaan
- einddemper - Job
- voorpoten - Arné
- assen - Denny
- versnellingsbankstangen - Rudi
- 2 banden 165/13 - Browny
Volgens mij heb ik nu niets meer vergeten.
- tellerbak voor mba@nl-> ruilen tegen zwarte parafaan
- einddemper - Job
- voorpoten - Arné
- assen - Denny
- versnellingsbankstangen - Rudi
- 2 banden 165/13 - Browny
Volgens mij heb ik nu niets meer vergeten.
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."
kan een aandrijfas ook nog krom zijn?citrofenwick wrote:Van ik zal het ook zo iets zijn.
De 1.1 heeft een kromme aandrijfas, en daarmee ga ik echt geen 600km autostrade rijden. (trillen) Ik heb nog een as liggen. Als die past komt ik, als die niet past kom ik niet.
hoe kun je dit controlleren? en merk je dit verschillend in snelheden tussen 50 en 120 km/h. ?
ik heb al zin in zondag,
(mogelijk dat ik eerst GRATIS ijs ga eten in het park in Rotterdam... )
ik neem m'n camera mee, dus ik zal meerendeels van de dag rolletjes volschieten
Spreken is goud, Ductape is zilver.
ahaha, als je 't echt wilt weten? ik heb vanavond 3 flitsers opgehaald ! en ik krijg er nog 1 binnen met de post, dus ik kan lekker experimenteren welke flitser ik vol continu wil gebruiken in slecht belichte omgevingen,Aspeve wrote:Met of zonder flitser Duff?
en.... het word zonnig zondag(hoop ik) dus zonder flits
ik ga steeds meer vermoeden dat dat de boosdoener is...
maar controleren ze dat niet bij een 'algehele controle van de voortrein' ?
want dat heeft ie ondergaan, en op een beginnend versleten linker aandrijfas was er verder niks mis.... maar toch trilt mijn stuur bij 120...
want dat heeft ie ondergaan, en op een beginnend versleten linker aandrijfas was er verder niks mis.... maar toch trilt mijn stuur bij 120...
dat kan ook uitlijnen zijn.DuFF wrote:ik ga steeds meer vermoeden dat dat de boosdoener is...
mijne trilt ook zo bij de 120 maar, mijn aandrijfassen zijn het niet, mijn wielen zijn het niet, dempers/veren ook niet....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Total admin
Bij mij is het begonnen na met mijn linkerwiel nogal hard in een put te 'bokken'.
Ik dacht dat mijn velg krom was, maar na die te vervangen bleef het.
Opgekrikt, wiel afgenomen en aan mijn remschijf gedraaid en ik zie dat mijn aandrijfas niet meer mooi ronddraait, dat er een kleine slag inzit.
Hopelijk is het dat
En hopelijk past die 1.0 type 1 as
Ik dacht dat mijn velg krom was, maar na die te vervangen bleef het.
Opgekrikt, wiel afgenomen en aan mijn remschijf gedraaid en ik zie dat mijn aandrijfas niet meer mooi ronddraait, dat er een kleine slag inzit.
Hopelijk is het dat
En hopelijk past die 1.0 type 1 as
ja peter of je even mee naar mijn remmensetup wilt kijken ?PeterM wrote:Denk dat ik ook maar een overalletje en wat klein sleutelspul in de MX gooi. je weet maar nooit of er nog iets te doen is aan fendt, mc-cormick of new-holland machinerie toch?
P.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
tja dan heb je geluk ze kunnen ook gewoon breken.Joost wrote:DuFF wrote:
kan een aandrijfas ook nog krom zijn?
hoe kun je dit controlleren? en merk je dit verschillend in snelheden tussen 50 en 120 km/h
ja dat kan (MArtin heeft dit gehad)
je krijgt een slinger effect op de as. wat klinkt alsof deze versleten is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX Spaster Mammer