De 1.1 heeft een kromme aandrijfas, en daarmee ga ik echt geen 600km autostrade rijden. (trillen) Ik heb nog een as liggen. Als die past komt ik, als die niet past kom ik niet.
Denk dat ik ook maar een overalletje en wat klein sleutelspul in de MX gooi. je weet maar nooit of er nog iets te doen is aan fendt, mc-cormick of new-holland machinerie toch?
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
citrofenwick wrote:Van ik zal het ook zo iets zijn.
De 1.1 heeft een kromme aandrijfas, en daarmee ga ik echt geen 600km autostrade rijden. (trillen) Ik heb nog een as liggen. Als die past komt ik, als die niet past kom ik niet.
kan een aandrijfas ook nog krom zijn?
hoe kun je dit controlleren? en merk je dit verschillend in snelheden tussen 50 en 120 km/h. ?
ik heb al zin in zondag,
(mogelijk dat ik eerst GRATIS ijs ga eten in het park in Rotterdam... )
ik neem m'n camera mee, dus ik zal meerendeels van de dag rolletjes volschieten
ahaha, als je 't echt wilt weten? ik heb vanavond 3 flitsers opgehaald ! en ik krijg er nog 1 binnen met de post, dus ik kan lekker experimenteren welke flitser ik vol continu wil gebruiken in slecht belichte omgevingen,
en.... het word zonnig zondag(hoop ik) dus zonder flits
ik ga steeds meer vermoeden dat dat de boosdoener is...
maar controleren ze dat niet bij een 'algehele controle van de voortrein' ?
want dat heeft ie ondergaan, en op een beginnend versleten linker aandrijfas was er verder niks mis.... maar toch trilt mijn stuur bij 120...
DuFF wrote:ik ga steeds meer vermoeden dat dat de boosdoener is...
maar controleren ze dat niet bij een 'algehele controle van de voortrein' ?
want dat heeft ie ondergaan, en op een beginnend versleten linker aandrijfas was er verder niks mis.... maar toch trilt mijn stuur bij 120...
dat kan ook uitlijnen zijn.
mijne trilt ook zo bij de 120 maar, mijn aandrijfassen zijn het niet, mijn wielen zijn het niet, dempers/veren ook niet....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bij mij is het begonnen na met mijn linkerwiel nogal hard in een put te 'bokken'.
Ik dacht dat mijn velg krom was, maar na die te vervangen bleef het.
Opgekrikt, wiel afgenomen en aan mijn remschijf gedraaid en ik zie dat mijn aandrijfas niet meer mooi ronddraait, dat er een kleine slag inzit.
Hopelijk is het dat
En hopelijk past die 1.0 type 1 as
PeterM wrote:Denk dat ik ook maar een overalletje en wat klein sleutelspul in de MX gooi. je weet maar nooit of er nog iets te doen is aan fendt, mc-cormick of new-holland machinerie toch?
P.
ja peter of je even mee naar mijn remmensetup wilt kijken ?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.