water in het interieur
Moderator: webmasters
water in het interieur
gistere was het hard aan het regenen. Ik liep dus naar men auto, smijt de deur open, spring in men kuipzetel en trek de deur net achter me toe om toch maar zo droog mogelijk te blijven. Ik blij dat dit redelijk goed gelukt was. Tot ik een gedruppel hoorde. Redelijk constant. Ik schat zo'n 3 druppels per seconde
. Toen kwam de ongerustheid, en na eventjes rond gekeken te hebben zag ik rechts onder het dashboard (type 1), waar de relais zitten, een waterstroompje. Bij het rijden stopt het, maar sta ik eenmaal stil; begint het weer. Na enig onderzoek blijkt het dus van achter mijn voorruit te komen. Iemand hier al last van gehad, en hoe dit dan opgelost???

AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- AX Spaster Mammer
ik vrees dat ik niet anders zal kunnen, de rechterbovenhoek blijkt geheel los te zitten, wel voorlopig eventjes gekit maar volgend weekend neem ik de zuignammen en ruitenkit met primer mee van op't werk. Dan plak ik ze wel eventjes, en als ik véél zin heb, maar ik er nog een HOWTO van ook 

AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen
-
- AX Spaster Mammer
geef me maar moed jongenskevin.broke wrote:let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..

Okee: Gaat helemaal goed komen!!Netheo wrote:geef me maar moed jongenskevin.broke wrote:let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..

Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

das gesproke siMNM(tm) wrote:Okee: Gaat helemaal goed komen!!Netheo wrote:geef me maar moed jongenskevin.broke wrote:let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..