water in het interieur

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

water in het interieur

Post by Netheo »

gistere was het hard aan het regenen. Ik liep dus naar men auto, smijt de deur open, spring in men kuipzetel en trek de deur net achter me toe om toch maar zo droog mogelijk te blijven. Ik blij dat dit redelijk goed gelukt was. Tot ik een gedruppel hoorde. Redelijk constant. Ik schat zo'n 3 druppels per seconde :D . Toen kwam de ongerustheid, en na eventjes rond gekeken te hebben zag ik rechts onder het dashboard (type 1), waar de relais zitten, een waterstroompje. Bij het rijden stopt het, maar sta ik eenmaal stil; begint het weer. Na enig onderzoek blijkt het dus van achter mijn voorruit te komen. Iemand hier al last van gehad, en hoe dit dan opgelost???
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Is er al eens een nieuwe voorruit in gezet?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Voorruit verkeerd gemonteerd. Eruit halen, effe goed kijken of je geen forse roest ziet, goed schoonmaken, kit erop en ruit er opnieuw in plakken.

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

ik vrees dat ik niet anders zal kunnen, de rechterbovenhoek blijkt geheel los te zitten, wel voorlopig eventjes gekit maar volgend weekend neem ik de zuignammen en ruitenkit met primer mee van op't werk. Dan plak ik ze wel eventjes, en als ik véél zin heb, maar ik er nog een HOWTO van ook :D
AX zei ik, en toen lachte ze me uit, toen zei ik GT, maar ze bleven lachen, heb ze dan maar is laten meerijden en dat was het moment waarop ik begon te lachen

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

succes!

kijk trwns ook ff in de bak onder de parafaan, bij type1's willen daar de gaten ook nog wel eens invallen :roll:
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

kevin.broke wrote:let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..
geef me maar moed jongens :wink:

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Netheo wrote:
kevin.broke wrote:let vooral op roest in de bovenste hoeken. mijn ervaring is dat het daar niet echt opvalt, en we hebben hier al ooit van master-arnie gezien dat als dat doorrot het echt geen feest is om te repareren..
Okee: Gaat helemaal goed komen!! 8)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Netheo
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Netheo »

MNM(tm) wrote:
Netheo wrote:
Okee: Gaat helemaal goed komen!! 8)
das gesproke si :D

Post Reply