Slechte kwaliteit foto's, ik weet het. En een GT bumpertje zal de ax niet misstaan. Maar.... 't begint nog wat te worden
Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)
Moderator: webmasters
BeideMBa@NL wrote:Wat voor intrieur zit er trouwens in? een origineel SPOT interieur of een soort fluwelen grijze stof?
-
MBa@NL
- Archivaris

Vraag me dan nog steeds af wat voor een SPOT het is...Job wrote:BeideMBa@NL wrote:Wat voor intrieur zit er trouwens in? een origineel SPOT interieur of een soort fluwelen grijze stof?! Het interieur is standaard is sommige AX Spot's. Destijds gelimiteerd geleverd. Het is een grijze velours achtig interieur. Zit super en echt strak. Zal ik ook nog wel eens een foto'tje van schieten.
Ooit wel eens een discussie gehad met PiXeLS66, die had zo'n zelfde.
we zijn er samen destijds op uitgekomen dat ht een AX HARMONIE zou kunnen zijn, veel overeenkomsten en vooral de bekleding soort is een doorslaggevensde.
Folders van de Nederlandse HARMONIE zijn er vollop maar de kentekenbenamingen ontbreken...
Nou is het wel weer zo dat de AX SPOT ook behoorlijk anoniem is, in frankrijk issie bijvoorbeeld met het originele logo geleverd en in Nederland is er geen logo te bekennen op de wagen...
blijft een vreemde SPOT de SPOTs met velours...
Als je dus nog eens wat foto's kan maken van binnen en en van buiten graag!
hahahaaa... een vreemde spot dusMBa@NL wrote:blijft een vreemde SPOT de SPOTs met velours...
Als je dus nog eens wat foto's kan maken van binnen en en van buiten graag!
Het is zo'n zelfde als Pixxels66 idd had. De buitenkant, orgineel tenminste, is alleen nog te zien op m'n openingspost. Momenteel is hij zoals hierboven. Echter van de bekleding maak ik na het weekend wat foto's.
harmonieeee
Natuurlijk! Daar ben je ten slotte de club-archivaris voor!MBa@NL wrote: en misschien heb ik dat rijtje nog wel op me pc door de conversatie tussen PiXeLS66 en mij destijds
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Zei ik tochJob wrote:ja ik ben er wel al aan begonnen, maar het vordert nog niet echt. Meteen maar ff een vraag; waarmee had jij het nu geschuurd, 40 ofzo?Rio97 wrote:Al aan het schuren begonnen?
Beetje afgewisseld tussen 60 en 120 (had een grootverpakking schuurblaadjes gekocht waar beide maten in zaten) op de schuurmachine en dat weer afgewisseld met de hand schuren met het groene sandblaster papier van 3M. Dat laatste ging trouwens het snelst, dat sandblaster is goed spul.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
als jij dat nou eens voor mij gaat opzoeken, michelMBa@NL wrote:even in Frankrijk opzoek gaan naar de AX +CB, mocht je er een vinden neem dan gelijk het "bakkie" mee
met "bakkie" bedoel ik niet alleen de auto maar ook het ingebouwde radiozendapparaat (vandaar ook de CB in de naam AX +CB)
-
MBa@NL
- Archivaris

whaha, grapjas, volgens mij kan ik nog beter chinees lezen als fransJob wrote:als jij dat nou eens voor mij gaat opzoeken, michelMBa@NL wrote:even in Frankrijk opzoek gaan naar de AX +CB, mocht je er een vinden neem dan gelijk het "bakkie" mee
met "bakkie" bedoel ik niet alleen de auto maar ook het ingebouwde radiozendapparaat (vandaar ook de CB in de naam AX +CB)! ik ben de taal niet machtig... nouwjaah, slecht iig
maar tot nu toe heb ik geen enkele AX +CB te koop zien staan en heb ik tot nu toe alleen nog maar een folder gezien (helaas niet in bezit
Maar wat dat betreft zijn er wel meer AX'en waar folders van mijn maar nergens terug te vinden zijn...
annyway, ik zou nog wat scannen voor je, stuur me morgenavond maar even een PB met een herrinnering ander vergeet ik het weer
sh#t foto's vergeten michel! Ik ga d'r ff achteraan.
Maar ff wat anders. Het volgende 'projectje' voor mij wordt zoals jullie denk wel weten de GT bumper. Ben al druk aan 't schuren enzo, maar nu zag ik op marktplaats deze Ax Spot te koop staan, in volgens mij ongeveer dezelfde kleur als mij. http://link.marktplaats.nl/173146019
Maar ik ben er geloof ik niet helemaal gek van het eindresultaat op die ax. Echter, is die van mij misschien niet helemaal met deze te vergelijken, omdat de mijne al iets verder is uiterlijk 'aangepast'
!
Maar graag jullie mening hierover; anders denk ik dat ik maar stop met schuren
hahaaa
Maar ff wat anders. Het volgende 'projectje' voor mij wordt zoals jullie denk wel weten de GT bumper. Ben al druk aan 't schuren enzo, maar nu zag ik op marktplaats deze Ax Spot te koop staan, in volgens mij ongeveer dezelfde kleur als mij. http://link.marktplaats.nl/173146019
Maar ik ben er geloof ik niet helemaal gek van het eindresultaat op die ax. Echter, is die van mij misschien niet helemaal met deze te vergelijken, omdat de mijne al iets verder is uiterlijk 'aangepast'
Maar graag jullie mening hierover; anders denk ik dat ik maar stop met schuren