Job (MERCEDES-BENZ C36 AMG, '90 1.4i GT & '91, 1.4i GT)

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

En ff een paar foto's met de optische veranderingen/verbeteringen :).
Image
Image
Image

Slechte kwaliteit foto's, ik weet het. En een GT bumpertje zal de ax niet misstaan. Maar.... 't begint nog wat te worden :)!

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

zow dat oogt netjes :shock: :shock:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

schrok me rot, dacht bij de onderste foto dat je AX er zo vanaf zou rollen :lol: stat zeker op de handrem :P

annyway, ziet er netjes uit! 8) dat Rouge Griotte blijft een mooi kleurtje :D

Wat voor intrieur zit er trouwens in? een origineel SPOT interieur of een soort fluwelen grijze stof?

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

MBa@NL wrote:Wat voor intrieur zit er trouwens in? een origineel SPOT interieur of een soort fluwelen grijze stof?
Beide :lol: ! Het interieur is standaard is sommige Ax Spot's. Destijds gelimiteerd geleverd. Het is een grijze velours achtig interieur. Zit super en echt strak. Zal ik ook nog wel eens een foto'tje van schieten.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Job wrote:
MBa@NL wrote:Wat voor intrieur zit er trouwens in? een origineel SPOT interieur of een soort fluwelen grijze stof?
Beide :lol: ! Het interieur is standaard is sommige AX Spot's. Destijds gelimiteerd geleverd. Het is een grijze velours achtig interieur. Zit super en echt strak. Zal ik ook nog wel eens een foto'tje van schieten.
Vraag me dan nog steeds af wat voor een SPOT het is...

Ooit wel eens een discussie gehad met PiXeLS66, die had zo'n zelfde.

we zijn er samen destijds op uitgekomen dat ht een AX HARMONIE zou kunnen zijn, veel overeenkomsten en vooral de bekleding soort is een doorslaggevensde.

Folders van de Nederlandse HARMONIE zijn er vollop maar de kentekenbenamingen ontbreken...

Nou is het wel weer zo dat de AX SPOT ook behoorlijk anoniem is, in frankrijk issie bijvoorbeeld met het originele logo geleverd en in Nederland is er geen logo te bekennen op de wagen...

blijft een vreemde SPOT de SPOTs met velours...

Als je dus nog eens wat foto's kan maken van binnen en en van buiten graag! :D

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

MBa@NL wrote:blijft een vreemde SPOT de SPOTs met velours...

Als je dus nog eens wat foto's kan maken van binnen en en van buiten graag! :D
hahahaaa... een vreemde spot dus :lol: ! Leuk!!

Het is zo'n zelfde als Pixxels66 idd had. De buitenkant, orgineel tenminste, is alleen nog te zien op m'n openingspost. Momenteel is hij zoals hierboven. Echter van de bekleding maak ik na het weekend wat foto's.

harmonieeee :oops: 8)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Job wrote:harmonieeee :oops: 8)
zal de folder (lees: leaflet) wel eens eerbij pakken en alle gegevens op een rijtje zetten, en misschien heb ik dat rijtje nog wel op me pc door de conversatie tussen PiXeLS66 en mij destijds :)

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

MBa@NL wrote: en misschien heb ik dat rijtje nog wel op me pc door de conversatie tussen PiXeLS66 en mij destijds :)
Natuurlijk! Daar ben je ten slotte de club-archivaris voor! ;)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Volgens mij voor het eerst dat ik morettes in een type3 heb gezien.
Ziet er best goed uit.
Al aan het schuren begonnen?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

Vind 'm eigenlijk wel vet zo met een normaal bumpertje! :D Lekker anders!

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

't Scheelt ook dat die in carosseriekleur is meegespoten. :)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

Deze bumper staat idd niet eens zo gek... maar toch wil ik graag een GT bumper er onder.
Rio97 wrote:Al aan het schuren begonnen?
ja ik ben er wel al aan begonnen, maar het vordert nog niet echt. Meteen maar ff een vraag; waarmee had jij het nu geschuurd, 40 ofzo?

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Ziet er erg netjes uit Job, keep up the good work! (y)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Job wrote:
Rio97 wrote:Al aan het schuren begonnen?
ja ik ben er wel al aan begonnen, maar het vordert nog niet echt. Meteen maar ff een vraag; waarmee had jij het nu geschuurd, 40 ofzo?
Zei ik toch ;)
Beetje afgewisseld tussen 60 en 120 (had een grootverpakking schuurblaadjes gekocht waar beide maten in zaten) op de schuurmachine en dat weer afgewisseld met de hand schuren met het groene sandblaster papier van 3M. Dat laatste ging trouwens het snelst, dat sandblaster is goed spul.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

Heeft iemand misschien kennis wat betreft waar ik zo een stuurtje kan vinden? Onderstaande heeft is nl. tezamen met m'n achterspoiler op een ax uitgevoerd. Ik zou het daarom leuk vinden om dit examplaar ook te bemachtigen.
Image

Vast een kleine kans, maar wie niet waagt....

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

even in Frankrijk opzoek gaan naar de AX +CB, mocht je er een vinden neem dan gelijk het "bakkie" mee ;)

met "bakkie" bedoel ik niet alleen de auto maar ook het ingebouwde radiozendapparaat (vandaar ook de CB in de naam AX +CB) ;)

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

MBa@NL wrote:even in Frankrijk opzoek gaan naar de AX +CB, mocht je er een vinden neem dan gelijk het "bakkie" mee ;)

met "bakkie" bedoel ik niet alleen de auto maar ook het ingebouwde radiozendapparaat (vandaar ook de CB in de naam AX +CB) ;)
als jij dat nou eens voor mij gaat opzoeken, michel :wink: ! ik ben de taal niet machtig... nouwjaah, slecht iig :)

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

Job wrote:
MBa@NL wrote:even in Frankrijk opzoek gaan naar de AX +CB, mocht je er een vinden neem dan gelijk het "bakkie" mee ;)

als jij dat nou eens voor mij gaat opzoeken, michel :wink: ! ik ben de taal niet machtig... nouwjaah, slecht iig :)
whaha, grapjas, volgens mij kan ik nog beter chinees lezen als frans :lol:

maar tot nu toe heb ik geen enkele AX +CB te koop zien staan en heb ik tot nu toe alleen nog maar een folder gezien (helaas niet in bezit :()

Maar wat dat betreft zijn er wel meer AX'en waar folders van mijn maar nergens terug te vinden zijn... :?

annyway, ik zou nog wat scannen voor je, stuur me morgenavond maar even een PB met een herrinnering ander vergeet ik het weer :oops:

Job
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Job »

sh#t foto's vergeten michel! Ik ga d'r ff achteraan.

Maar ff wat anders. Het volgende 'projectje' voor mij wordt zoals jullie denk wel weten de GT bumper. Ben al druk aan 't schuren enzo, maar nu zag ik op marktplaats deze Ax Spot te koop staan, in volgens mij ongeveer dezelfde kleur als mij. http://link.marktplaats.nl/173146019
Maar ik ben er geloof ik niet helemaal gek van het eindresultaat op die ax. Echter, is die van mij misschien niet helemaal met deze te vergelijken, omdat de mijne al iets verder is uiterlijk 'aangepast' :wink: !

Maar graag jullie mening hierover; anders denk ik dat ik maar stop met schuren :D hahaaa

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

Als je een GT bumper doet, doe dan ook gelijk de skirtset, dat maakt hem af, en in deze kleur moet dat er wel goed uitzien :)
Image

Post Reply