Band loopt aan op ruitensproeierreservoir...

LET OP: Eigen vragen stel je in Technisch, Interieur, Exterieur, ICE, Elektrisch

Moderator: webmasters

Post Reply
Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Band loopt aan op ruitensproeierreservoir...

Post by Rock's »

bandenmaat 165-65-14

Het is een veelvoorkomend dingetje bij de AX ... de band loopt aan tegen het reservoir bij volledig insturen...

Is mijn bandenmaat te hoog ?
Is er een foefje om de tank meer naar voren te plaatsen ?
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Meestal als dit gebeurd zit je tankje niet goed of het elastiek waar die mee vast hoort te zitten mist ;)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Aspeve
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Aspeve »

Beetje vreemde oplossing misschien maar je kunt het tankje er ook effe afhalen en dan heet fohnen met een verffohn, daarna vorm je het naar gelieve (draag wel handschoenen) en zet je het weer terug.
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

hij zit waarschijnlijk niet in de stang geklikt van de voorbumper
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

We have a winner...

Joost ! ... :occasion9:

Ik moest hem in de beugel klikke waarbij hij 2 cm naar voren kwam....

De 2e plaats in voor Romy ... ik heb idd ooit eens zo'n rubber gezien... maar niet bij het deviltje... :roll:

Met een soort halsketting van tight wraps heb ik een immitatierubbert gemaakt waardoor hij niet meer uit het beugeltje kan klikken... :D

weer wat opgelost :D

aspeve... voor jou een derde plaats (toch nog podiumplaatsje)...bedankt voor de tip, maar het was gelukkig niet nodig...
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Als je dat elastiek mist gaat ie idd de hele tijd niet goed zitten (komt ie van die bumper balk af ;)) Tieraps werken ook :D! haha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Post Reply