bandenmaat 165-65-14
Het is een veelvoorkomend dingetje bij de AX ... de band loopt aan tegen het reservoir bij volledig insturen...
Is mijn bandenmaat te hoog ?
Is er een foefje om de tank meer naar voren te plaatsen ?
Band loopt aan op ruitensproeierreservoir...
Moderator: webmasters
-
- AX super weirdo
Band loopt aan op ruitensproeierreservoir...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Meestal als dit gebeurd zit je tankje niet goed of het elastiek waar die mee vast hoort te zitten mist
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
We have a winner...
Joost ! ...
Ik moest hem in de beugel klikke waarbij hij 2 cm naar voren kwam....
De 2e plaats in voor Romy ... ik heb idd ooit eens zo'n rubber gezien... maar niet bij het deviltje...
Met een soort halsketting van tight wraps heb ik een immitatierubbert gemaakt waardoor hij niet meer uit het beugeltje kan klikken...
weer wat opgelost
aspeve... voor jou een derde plaats (toch nog podiumplaatsje)...bedankt voor de tip, maar het was gelukkig niet nodig...
Joost ! ...
Ik moest hem in de beugel klikke waarbij hij 2 cm naar voren kwam....
De 2e plaats in voor Romy ... ik heb idd ooit eens zo'n rubber gezien... maar niet bij het deviltje...
Met een soort halsketting van tight wraps heb ik een immitatierubbert gemaakt waardoor hij niet meer uit het beugeltje kan klikken...
weer wat opgelost
aspeve... voor jou een derde plaats (toch nog podiumplaatsje)...bedankt voor de tip, maar het was gelukkig niet nodig...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Als je dat elastiek mist gaat ie idd de hele tijd niet goed zitten (komt ie van die bumper balk af ) Tieraps werken ook ! haha
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).