Tja en nu is het voor de komende tijd toch gebeurd met het AX rijden! Vorige week kreeg ik een telefoontje dat de Spot was verkocht. (Hij stond al een poosje bij mijn oom zn APKgarage te koop) En sinds vandaag is de Furio ook weg. Laatstgenoemde gaat gelukkig niet ver weg! Mn vriendin en haar broer (mn "zwager"?!?!) hebben hem samen gekocht voor een vriendenprijsje. Waarschijnlijk rijdt mn vriendin er het meest in straks dus hij staat veel bij mij op de oprit. Heerlijk genieten van de verbouwingen die ik er aan gedaan heb. En stiekem eens de sleutels van de tafels jatten om nog een rondje te rijden.
Dus Michiel, totaal autoloos???? Neen beste mensen. Ik maak een
uitstap(je) naar onze Italiaanse collega-autobouwers. Komende zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een Fiat Croma 2.0 ie Business uit 1992. Keerul, wat moet je met zo'n groot oud Italiaans roestend hok?? Om eerst even iets recht te zetten: roesten doen ze amper! Compleet gegalvaniseerd Italiaans raspaardje is het. En hij kwam gewoon op mijn pad. Onlangs is een verre achteroom (ofzo) van me overleden. Mannetje van tegen de 80. Hij heeft deze auto altijd door de dealer laten onderhouden. Complete historie is bekend. Prachtige wagen om te zien (weet alleen niet hoe lang hij blijft, want ik ben toch Citroën- minded). Heeft netjes in de carport gestaan, en is rustig bereden. Nadeel is wel dat hij gewoon compleet ingereden moet worden. Weer een andere oom van me heeft er in gereden en zei dat hij gewoon stukken beter reed als zijn PT-cruiser. Mijn proefrit komt komende zaterdag, maar dat gaat vast bevallen. Zo word Michiel dus eigenaar van een bejaard maar zo goed als nieuw, rijdend pakje braadboter voor maar € 500,-. Maar daarmee kom ik ook nog wel eens een meeting bezoeken. (Anders gewoon de Furio van mn vriendin mee heh?!?) Nog ff een voorproefje:
Nog even een toevoeging bij de foto's: hij is niet overgespoten, hij is alleen asiociaal stoffig!!!