We hebben eerst een proefrondje gereden met de CUP software.
Stationair lopen: gruwelijk drama.
Onder de 3000rpm: drama.
Boven de 3000rpm: blazen!
Zoals Peter dus al aangaf over de CUP software: daar kan ik nu uit ervaring mee instemmen. CUP software is duidelijk bedoeld voor constant volgas.
Daarna een proefrondje gedaan met de groep N software.
Stationair prachtig rustig met zeer licht schommelen (duidelijk minder zelfs dan met originele GTI software!)
Onder de 3000rpm: trekt goed en neemt mooi vloeiend in toerental toe.
Er valt duidelijk ook normaal mee te rijden.
Boven de 3000rpm: BLAZEN MET DIE HANDEL!!

Serieus gaspedaal op de bodem en dat ding blééf maar gaan!
Als een bezetene naar de 8000rpm!
Schakelen ging ook heel mooi soepel. Nix geen backfires enzo.
Heb zelf ook een stukje gereden (mijn eerste ervaring met GTI en meteen mijn eerste ervaring in hard rijden...

)
Ik was absoluut onder de indruk!
CUP sofware is dus echt alleen maar leuk voor op 't circuit.
Voor gewoon straatrijden is het gewoon bagger.
Zou kunnen dat groep N toch nog iets minder agressief / fel is dan CUP, maar 't is perfecte software als je je AX voor dagelijks gebruik hebt, maar ook van spelen houd.
Afijn, dit is een weergave van mijn ervaringen met deze software versies tot nu toe. Deze ervaring bestaat echter uit een tijdvak van hooguit 3 kwartier. PeterM kan er ongetwijfeld veel meer en veel gedetailleerder over vertellen.