Zo ken ik het verhaal van marc's vader die in de bergen een loslopend wiel als tegenligger tegenkwam, maar nooit een auto zag die een wiel miste.
Mijn vader die door een buitenlander moedwillig van de weg werd afgereden.
En ik ben laatst achtervolgd; Op het begin van de A13 bij delft.... Ik reed helemaal rechts en moest naar links voor een vrachtwagentje. Ik kijk over mijn schouder naar links om te kijken of ik kon; kijk ik recht in de ogen van de bijrijder van het autotje die naast me reed.... Een hele enge man, pool ofzo, scheve tanden, echt een creep.
Hij en zijn bestuurder begonnen vieze gebaren te maken en maakte zijn broek open en kwamen dichterbij.... en ze bleven naast me rijden....
Ik raakte in paniek en ben over de vluchtstrook plankgas langs het vrachtwagentje gegaan, en er vervolgens plankgas vandoor gegaan, maar het was druk dus echt ver kwam ik niet, en toen zag ik dat ze dus achter me aankwamen. Ze gingen heeeel dicht achter mn GTtje rijden, zo dicht dat ik geen motorkap meer zag, alleen maar ruit en die enge mannen. Die nog steeds nouja, je weet wel aan het doen waren...
Toen was er ineens een grote zwarte SUV rechts van me, die zich tussen mij en die enge mannen ' ramde' toen kwam er voor mij een gaatje, ik plank gas weg, en die SUV bleef vrij langzaam rijden, waardoor die mannen mij uit zicht verloren... Ik ben nog tot de A20 echt hard weggereden (gewoon de hele tijd plankgas, niet op mijn teller gekeken) En toen ik de A20 opdraaide (traject controle 80) durfde ik wel weer rustig rechts af te slaan....
Ik moet zeggen... prettig is anders :S