Aspeve wrote:
Weet niet waar jij rijdt maar zelfs op de A2 kun je makkelijk 200kmh hoor? Of het verstandig is laat ik in het midden.
wat dacht je van op de weg? :S
Zelfs in file op de A4 kan je 200 rijden, werd me laatst duidelijk. Haal gewoon alles rechts over de vluchtstrook in!
En als je het snachts doet, lijkt het me duidelijk waar het verschil in zit he? Ik slaap snachts; en lessen op school enzo zijn ook nog altijd overdag.
Topspeed van boven de 200kmh geeft een gigantische kick, je nadert alles veel sneller, je moet veel alerter zijn, situaties vragen bij zulke snelheden om concentratie en inzicht van de bestuurder, en die kick heb ik niet als ik 145kmh rij. Gelukkig is dit voor iedereen verschillend
Het vraagt niet alleen alertheid van jou, maar ook van je medeweggebruikers, en dat is helaas het geen wat al de extreem te hard rijders vergeten... Er rijden nog genoeg half slapende, vermoeide, oude, blonde, domme mensen op de weg die niet zo alert zijn en je niet zo hard of uberhaupt zien aankomen. Die mensen, + al het geen wat daar weer achter rijd breng je ook in gevaar. Niet alleen jezelf.
Nogmaals, snachts is de snelweg toch leeg, onderaan een tunnel rijd je nogal snel zo hard en in groningen woont toch geen hond. Maar op een drukke nederlandse randstad snelweg vind ik je dom bezig.
En ohja, je bent vast net zo koppig als mij pa en de meeste mannen ' dat gebeurd mij niet want ik heb goed inzicht' helaas, niet alles ligt in jou handen.
En dat uit de mond van iemand die meer snelheidsovertredingen heeft gemaakt in 4 jaar dan dat de meeste hun hele leven nog niet krijgen