onder de 3000? je hebt een GTI hé... dat mag wel wat hoger je moet 'm alleen goed warm rijden in t begincitrofenwick wrote:1500, oh shitDuFF wrote:ja wel meer vermogen, maar niet schokbarend veel, ik denk dat je wel zult merken (voor je gevoel tenminste) dat ie fijner rijd. en de eerste 1500 km 'met beleid' rijden..
ik dacht, een weekje ofzo
naaldje ipv altijd boven de 3000, onder de 3000 dus
ahja, planken kan nog steeds met 1.1 carb :- ))))
Vraagje: Hoe hard rijdt jullie AX?
Moderator: webmasters
Spreken is goud, Ductape is zilver.
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
hmm mijn GT is best sloom. maar ik ga hem ook niet doortrekken in zijn 4, als ik het in de 5 doe kruipt ie zo langzaam omhoog vanaf de 150 dat ik geen zin heb daarop te wachten.
Die blauwe deed natuurlijk ook niet zoveel op topspeed. 170 haalde die wel makkelijk maar daarna was erniet zoveel meer. Maar ook dat gewoon in zn 5 hoor.
En de 1.0 doet nog steeds niet harder dan 130 TRS gelukkig nog nooit geprobeerd, die heeft me iets teveel onbalans in zn voorvelgen; lijkt me niet prettig. 140 ofzo wel mee gereden maar nooit echt geprobeerd hoe hard ie kan.
maar ik vind nog steeds, als je toch alleen maar in NL rijd zoals ik, en hierbij kan ik eigenlijk niet eens harder dan de 145 (dan rijd er altijd weer verkeer in de weg) wat maakt die topspeed dan uit vind het leuker als een auto snel op trekt; en hard door bochten te gooien valt, dat is teminste leuk met al die rotondes en stoplichten hiero
Die blauwe deed natuurlijk ook niet zoveel op topspeed. 170 haalde die wel makkelijk maar daarna was erniet zoveel meer. Maar ook dat gewoon in zn 5 hoor.
En de 1.0 doet nog steeds niet harder dan 130 TRS gelukkig nog nooit geprobeerd, die heeft me iets teveel onbalans in zn voorvelgen; lijkt me niet prettig. 140 ofzo wel mee gereden maar nooit echt geprobeerd hoe hard ie kan.
maar ik vind nog steeds, als je toch alleen maar in NL rijd zoals ik, en hierbij kan ik eigenlijk niet eens harder dan de 145 (dan rijd er altijd weer verkeer in de weg) wat maakt die topspeed dan uit vind het leuker als een auto snel op trekt; en hard door bochten te gooien valt, dat is teminste leuk met al die rotondes en stoplichten hiero
Weet niet waar jij rijdt maar zelfs op de A2 kun je makkelijk 200kmh hoor? Of het verstandig is laat ik in het midden.en hierbij kan ik eigenlijk niet eens harder dan de 145 (dan rijd er altijd weer verkeer in de weg) wat maakt die topspeed dan uit
Topspeed van boven de 200kmh geeft een gigantische kick, je nadert alles veel sneller, je moet veel alerter zijn, situaties vragen bij zulke snelheden om concentratie en inzicht van de bestuurder, en die kick heb ik niet als ik 145kmh rij. Gelukkig is dit voor iedereen verschillend
Ben het wel volledig met je eens dat je in een AX veel meer plezier hebt met optrekken en bochten, dat is ook de reden dat ik nog steeds het Gebakkie rij.
"Experience is what you get when you didn't get what you wanted."
ook je grafkistAspeve wrote: Topspeed van boven de 200kmh geeft een gigantische kick, je nadert alles veel sneller, je moet veel alerter zijn, situaties vragen bij zulke snelheden om concentratie en inzicht van de bestuurder, en die kick heb ik niet als ik 145kmh rij.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Aspeve wrote: Weet niet waar jij rijdt maar zelfs op de A2 kun je makkelijk 200kmh hoor? Of het verstandig is laat ik in het midden.
wat dacht je van op de weg? :S
Zelfs in file op de A4 kan je 200 rijden, werd me laatst duidelijk. Haal gewoon alles rechts over de vluchtstrook in!
En als je het snachts doet, lijkt het me duidelijk waar het verschil in zit he? Ik slaap snachts; en lessen op school enzo zijn ook nog altijd overdag.
Het vraagt niet alleen alertheid van jou, maar ook van je medeweggebruikers, en dat is helaas het geen wat al de extreem te hard rijders vergeten... Er rijden nog genoeg half slapende, vermoeide, oude, blonde, domme mensen op de weg die niet zo alert zijn en je niet zo hard of uberhaupt zien aankomen. Die mensen, + al het geen wat daar weer achter rijd breng je ook in gevaar. Niet alleen jezelf.Topspeed van boven de 200kmh geeft een gigantische kick, je nadert alles veel sneller, je moet veel alerter zijn, situaties vragen bij zulke snelheden om concentratie en inzicht van de bestuurder, en die kick heb ik niet als ik 145kmh rij. Gelukkig is dit voor iedereen verschillend
Nogmaals, snachts is de snelweg toch leeg, onderaan een tunnel rijd je nogal snel zo hard en in groningen woont toch geen hond. Maar op een drukke nederlandse randstad snelweg vind ik je dom bezig.
En ohja, je bent vast net zo koppig als mij pa en de meeste mannen ' dat gebeurd mij niet want ik heb goed inzicht' helaas, niet alles ligt in jou handen.
En dat uit de mond van iemand die meer snelheidsovertredingen heeft gemaakt in 4 jaar dan dat de meeste hun hele leven nog niet krijgen