behalve die van mijDrake wrote: alleen de tgs/furio modellen met de boschs 3.0 halen 1 op 14 a 15.

Moderators: denny, vtspower, webmasters
een GTI is boven de 6400 ook niet alles meer tenzij er een chip in hangt. Verder heb ik al meerdere GT injecties gezien die 7K geen probleem vinden.Drake wrote:nou de meeste GT's zijn anders niet zuiniger dan 1 op 12 a13.
alleen de tgs/furio modellen met de boschs 3.0 halen 1 op 14 a 15.
Een goede GTI is zeker sneller dan een GT (lees vooral goede gezien er zat zijn die voor geen meter lopen). een GT valt dood bij de 6400 rpm terwijl een GTI dan juist wakker word.
En die van mij, want ik heb gewoon bosch 2.2 en die loopt ook 1 op 14, met hard optrekken, elke keer hoge toeren, wel maar 110-120 op de snelwegDuFF wrote:behalve die van mijDrake wrote: alleen de tgs/furio modellen met de boschs 3.0 halen 1 op 14 a 15.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).