tip voor fale rode bumper
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
tip voor fale rode bumper
ik heb vant weekend me hele auto met commandant gedaan. Vervolgens met rode turtle waz eroverheen. Prachtig glimmende auto had ik. Rode lak was weer als nieuw. Alleen toen vielen me roze bumpers zow op grrrrr. Toen kreeg ik de tip om er rode schoensmeer op te doen. Nou ik proberen dus. resultaat: prachtig rode bumper die bovendien niet afgeeft. M`n ax staat er nu stralend bij!!!! misschien een tip voor iemand anders met een rode ax
Re: tip voor fale rode bumper
mauricewoud wrote:ik heb vant weekend me hele auto met commandant gedaan. Vervolgens met rode turtle waz eroverheen. Prachtig glimmende auto had ik. Rode lak was weer als nieuw. Alleen toen vielen me roze bumpers zow op grrrrr. Toen kreeg ik de tip om er rode schoensmeer op te doen. Nou ik proberen dus. resultaat: prachtig rode bumper die bovendien niet afgeeft. M`n AX staat er nu stralend bij!!!! misschien een tip voor iemand anders met een rode AX
Dat is zekers een goede tip! Thanks mate... Maar dan is de vraag, hoe lang blijft dat? Iedere rode ax met kunstofbumper verkleurt weer! Ik heb nu een middeltje van Joost wat uit limburg moet komen (Bendoliet?)
Dat werkt ook super..
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Ik gebruik ledervet voor m'n spiegels en dat houd een vier a 6 weken.
Die speciale middeltjes zijn er na 1 keer regenen soms al af.
hoeveel potten schoensmeer wrijf je uit op een set bumpers ?
Die speciale middeltjes zijn er na 1 keer regenen soms al af.
hoeveel potten schoensmeer wrijf je uit op een set bumpers ?
saxo 16v + musketier uitlaat + open luchtfilter = nog steeds en prima wekker voor de hele buurt
www.saxoclubvlaanderen.tk
www.saxoclubvlaanderen.tk
-
- AX liefhebber
ik gebruik een heel klein beetje van een potje. Ik denk dat ik wel 5 of 6 keer beide bumpers kan doen met dat ene potje. Ik denk trouwens dan het wel langer houd als ledervet. Als je schoenpoets op je schoenen smeert spoelt het er ook niet af met een regenbuitje. Het trekt net als in het leer ook direct in het kunststof. Dus ik hoop dat het er wel een ffies op blijft zitten. Ik laat wel weten hoe het er over een tijdje uitziet
Dat spul blijgt er inderdaad best een heel tijd opzitten... in het begin had ik nog een orginele 1100-bumper die grijs van kleur was. Die heb ik toen met een stiftje (VALVA) bumperpoets voor de helft zwart gemaakt...Dit bleeft 2 maanden goed zitten voordat t minder werd, maar dan wordt het ook wel vlug minder!!
Hoe het met schoenpoets zit weet ik nie..valva werkt in ieder geval goed!!
AX POWAH
AX POWAH
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
mauricewoud wrote:ik gebruik een heel klein beetje van een potje. Ik denk dat ik wel 5 of 6 keer beide bumpers kan doen met dat ene potje. Ik denk trouwens dan het wel langer houd als ledervet. Als je schoenpoets op je schoenen smeert spoelt het er ook niet af met een regenbuitje. Het trekt net als in het leer ook direct in het kunststof. Dus ik hoop dat het er wel een ffies op blijft zitten. Ik laat wel weten hoe het er over een tijdje uitziet
Rode schoenpoets dus! Ik gaat binnenkort maar eens naar de schoenenzaak! Ledervet is ook zeer goed voor spiegels lijkt me! En dat spoelt er helemaal niet snel weg!
-
- AX Master
AX_POWAH wrote:Dat spul blijgt er inderdaad best een heel tijd opzitten... in het begin had ik nog een orginele 1100-bumper die grijs van kleur was. Die heb ik toen met een stiftje (VALVA) bumperpoets voor de helft zwart gemaakt...Dit bleeft 2 maanden goed zitten voordat t minder werd, maar dan wordt het ook wel vlug minder!!
AX POWAH
Dit is toch gewoon cockpitspray he, waar je het nu over hebt?
peter wrote:bean wrote:Dit is toch gewoon cockpitspray he, waar je het nu over hebt?
Het effect van cockpitspray is binnen een week weer weg, en als het regent nog veel sneller!
mooiste is natuurlijk opnieuw spuiten
Voor de hobby gozers onder ons wel! Ik heb belachelijk weinig tijd om alles te gaan spuiten! Hopelijk in de zomer!
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
maurice! ik denk dat jij 1 vd belangrijkste ontdekkingen hebt gedaan sinds dat er iemand bij citroen bedacht 'kom laten we een AX ontwerpen'!
schoenpoets.. geniaal.. kost nix, poetst een beetje.. euhh kost een berg poetst nix? ik bedoel
neej maar als het echt werkt [en daar geloof ik je op ] dan moet ik dit vd week ook maar es stiekem doen bij de bumbers van een vriend van me
had jij ze nog voorbewerkt? schoongemaakt?
schoenpoets.. geniaal.. kost nix, poetst een beetje.. euhh kost een berg poetst nix? ik bedoel
neej maar als het echt werkt [en daar geloof ik je op ] dan moet ik dit vd week ook maar es stiekem doen bij de bumbers van een vriend van me
had jij ze nog voorbewerkt? schoongemaakt?
-
- AX liefhebber
PEEER wrote:hallo,
een maatvan me werkt bij een schade herstel bedrijf en die doen het ook altijd met een fohn/ of verfbrander maar pas op maak ze niet te WARM!.
grtz.
fohnt ie zijn auto droog of laat ie de bumper bijkleuren? hehe
ja schoenpoets is masterlijk... mijn bumper is nogsteeds rood
AX 11 TGE - De meest gare opties op mijn AX.. :: Witte tellers (thx Erwt) :: Neon voor, onder dorpels en in achterbak, Witte power Led in stadslicht, leds in achterlicht :: http://www.camcosystems.nl/ Alarm :: Sony xplod blackpanel 4x 52Watt headunit + 10cd changer, Sony Xplod Speakers, active sub in achterbak...