spruitstuk

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
douglas
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

spruitstuk

Post by douglas »

hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Re: spruitstuk

Post by grietje »

douglas wrote:hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?
Het lijkt me ten eerste erg handig om te vermelden wat voor motorblok je had, en wat voor je er nu ingezet hebt.

Bij 1.1/1.4 zit er naar mijn idee geen verschil in de lengte van het motorblok en de uitlaatspruitstukken.
1.0 wel, die heeft standaard de spruitstuk, downpipe en middenpijp uit 1 stuk buis.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

FF verplaatst naar technisch.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

douglas
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

Re: spruitstuk

Post by douglas »

grietje wrote:
douglas wrote:hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?
Het lijkt me ten eerste erg handig om te vermelden wat voor motorblok je had, en wat voor je er nu ingezet hebt. code nummer van het ouwe blok is: HDZ
Ik heb even de gegevens erbij gezocht mijn nieuwe blok is een KDZ
Last edited by douglas on WedJan09, 2008 12:51:59 AM, edited 2 times in total.

DLS
AX Master
AX Master

Post by DLS »

en de code van het oude blok??
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Post Reply