spruitstuk
Moderators: denny, vtspower, webmasters
spruitstuk
hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?
Re: spruitstuk
Het lijkt me ten eerste erg handig om te vermelden wat voor motorblok je had, en wat voor je er nu ingezet hebt.douglas wrote:hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?
Bij 1.1/1.4 zit er naar mijn idee geen verschil in de lengte van het motorblok en de uitlaatspruitstukken.
1.0 wel, die heeft standaard de spruitstuk, downpipe en middenpijp uit 1 stuk buis.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Re: spruitstuk
Ik heb even de gegevens erbij gezocht mijn nieuwe blok is een KDZgrietje wrote:Het lijkt me ten eerste erg handig om te vermelden wat voor motorblok je had, en wat voor je er nu ingezet hebt. code nummer van het ouwe blok is: HDZdouglas wrote:hallo, ik heb een ander mottorblok, alles past, behalve de voorpijp naar het spruitstuk - ongeveer 2centimeter tekort. blok opgemeten, blijkt ongeveer 2centm. langer tenopzichte van het ander blok. - vraag is: is er een verschil in het spruitstuk of voorpijp?
Last edited by douglas on WedJan09, 2008 12:51:59 AM, edited 2 times in total.