Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

q01z wrote:ik vind je eendjes gaaaaaf :D

je axje is idd flink vlotter geworden met die fatsoenlijke kop/kopakking..

het was een mooi zicht in mn spiegel eergister :P
Badeend powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Riooooooooo wrote: Gaaf dat eendje!
Zit het lichtje nog ergens op geschakeld of bedienbaar?
Wel leuk om 's op een andere manier te seinen
Bedienbaar :D

MrBBQ
AX Master
AX Master

Super super gaaf zeg

Post by MrBBQ »

grietje wrote:
q01z wrote:Romy!

jij hebt nog een hoop werk zag ik net :P
niet alleen aan je blauwe AX.. maar ik kwam net een hele mooie set 5deurs deurpanelen tegen in mn magazijn :P
Ohjaaaa, dat ook nog

Vrijdag heeft t blauwtje weer een wereld reis begaan, hij mocht naar zeeland !
Deed het erg goed, iets meer toeren gevraagd dan de eerste 300 km.
Motormangement lampje brand nog steeds als je harder dan 90 en langer dan 5 minunten dezelfde snelheid rijd. Moet hem nog steeds uitlezen.

Eenmaal in zeeland 1x weer bijna vol opengetrokken, en :shock: flitsend! Hij is best snel ;) Wegligging en onderstel en alles is gewoon perfect, hij heeft absoluut geen spelingkjes of rateltjes ofzo. Heerlijk

Iets anders leuks :twisted:
Image
Image

Super super gaaf zeg, je eendje.
Een ding kunnen ze niet niet zeggen, dat je niet creatief bent!

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Beetje jammer van het verbruik van 1 op 10 momenteel :P
Eens kijken of ik daar wat aan kan doen!

Ik denk dat ik de stekkers van de lambda heb omgedraaid; heb ik trouwens nog best geluk gehad, want na de kopwissel, dat ik hem meegenomen heb uit zeeland naar hier, had ik nog 3/4 tank. Ik ging er van uit dat ie nog 1 op 14 zou lopen en dan zou die het prima halen

maar hij liep dus 1 op 10
En ik had GEEN dagteller en GEEN benzine meter...... Handig he ?
Maar hij had het gehaald :P ik blij.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

duufffff :P

Je had mn uitlaat bout niet goed vast gemaakt :lol:

Ik verloor hem op de snelweg :roll: 1tje zit nog wel vast, maar hij rammelt nu weer imens tegen mn stabi stang :P

Verder is mn motormanagement lampje weer gaan branden. Alleen enkelt toen ie koud was en ik op trok, daarna niet meer gezien..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

huh, welke uitlaatbout? had ik iets losgemaakt dan ? :roll: :shock:
Spreken is goud, Ductape is zilver.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

DuFF wrote:huh, welke uitlaatbout? had ik iets losgemaakt dan ? :roll: :shock:
met de kopwissel lieve schat :D
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

dan weet ik zeker dat ie goed vast zat.

is het niet afgebroken ofzo ? :?

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Geen idee; ben hem immers verloren :P en heb nog niet onder mn auto gekeken ook, geen zin in; pokke weer buiten

Maar hij lekte daar zoiezo al.. nu helemaal :P
=

slalombx
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by slalombx »

Idd pokkeweer, maar ik heb een grote kaggel in de garage :D .

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

hmm ja, hier geen kachel of garage

wel zon! :D
=

slalombx
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by slalombx »

Ja wat wil je in Flevoland, daar schijnt de zon vaker als in andere delen van het land.
Dwz. als we op her circuit zijn is het vaak mooi weer :lol:

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

slalombx wrote:Ja wat wil je in Flevoland, daar schijnt de zon vaker als in andere delen van het land.
Dwz. als we op her circuit zijn is het vaak mooi weer :lol:
haha, ik ben in zeeland! vlak bij jou nota bene ;)
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ook hier scheen de zon, onderaan de eilandjes :D

slalombx
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by slalombx »

Ook hier wel, maar niet veel :?

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

ow nu heb ik een helder moment, die uitlaatboutjes met die veren ertussen ?

die heb ik juist gemonteerd, en handvast gedraaid tot er geen beweging meer in zat.

kortom, zoals het hoort.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

DuFF wrote:ow nu heb ik een helder moment, die uitlaatboutjes met die veren ertussen ?

die heb ik juist gemonteerd, en handvast gedraaid tot er geen beweging meer in zat.

kortom, zoals het hoort.
Ik denk dat ik er zo een verloren ben ja. Maar het kan ook wel die van mijn V bak zijn; die er niet echt in wou...
Ik ben IETS verloren iig, maar vind de grond nog steeds te nat om te gaan kijken wat..
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

leggen we wel een handdoekje overheen ;)
Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

stuk karton op de grond gooie, en je hebt even een droge ondergrond om op te liggen om te kijken, zaklampje erbij.

dan heb je iig zicht op wat de boosdoener is.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

OKay ik was/ben de bout naar mn V bak verloren dus onderweg op de snelweg bij Delft. Maar boeiend

Ander lulliger probleempje is dus het motorstoringsmanagementlampje (scrabbbbbllee!) Die constant brand. Fout code Lambda & Krukaspositiesensor (nog een keer scrabble!!!). Die laatste heeft ie niet dus dat is zoiezo onzin.

Wij verdenken momenteel de spagetti aansluiting aan het blok. Niet helemaal 100% omdat er 2 boutjes niet in konden (1tje afgebroken en 1tje zit de spagetti in de weg) -> valse lucht -> lambda rare waardes -> geeft storing.

Stomme is dat ie wel goed loopt. koud, warm, hoge, lage toeren, gaat als een trein.
=

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Niks aan doen toch, als ie verder lekker loopt? Het spontaan verliezen van boutjes lijkt me ernstiger dan continu brandende oranje feestverlichting... :D
Kijk uit, een Cactussssss

Post Reply