jij hebt nog een hoop werk zag ik net
niet alleen aan je blauwe AX.. maar ik kwam net een hele mooie set 5deurs deurpanelen tegen in mn magazijn
Ohjaaaa, dat ook nog
Vrijdag heeft t blauwtje weer een wereld reis begaan, hij mocht naar zeeland !
Deed het erg goed, iets meer toeren gevraagd dan de eerste 300 km.
Motormangement lampje brand nog steeds als je harder dan 90 en langer dan 5 minunten dezelfde snelheid rijd. Moet hem nog steeds uitlezen.
Eenmaal in zeeland 1x weer bijna vol opengetrokken, en flitsend! Hij is best snel Wegligging en onderstel en alles is gewoon perfect, hij heeft absoluut geen spelingkjes of rateltjes ofzo. Heerlijk
Iets anders leuks
Super super gaaf zeg, je eendje.
Een ding kunnen ze niet niet zeggen, dat je niet creatief bent!
Beetje jammer van het verbruik van 1 op 10 momenteel
Eens kijken of ik daar wat aan kan doen!
Ik denk dat ik de stekkers van de lambda heb omgedraaid; heb ik trouwens nog best geluk gehad, want na de kopwissel, dat ik hem meegenomen heb uit zeeland naar hier, had ik nog 3/4 tank. Ik ging er van uit dat ie nog 1 op 14 zou lopen en dan zou die het prima halen
maar hij liep dus 1 op 10
En ik had GEEN dagteller en GEEN benzine meter...... Handig he ?
Maar hij had het gehaald :P ik blij.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik verloor hem op de snelweg 1tje zit nog wel vast, maar hij rammelt nu weer imens tegen mn stabi stang
Verder is mn motormanagement lampje weer gaan branden. Alleen enkelt toen ie koud was en ik op trok, daarna niet meer gezien..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Geen idee; ben hem immers verloren en heb nog niet onder mn auto gekeken ook, geen zin in; pokke weer buiten
Maar hij lekte daar zoiezo al.. nu helemaal
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
slalombx wrote:Ja wat wil je in Flevoland, daar schijnt de zon vaker als in andere delen van het land.
Dwz. als we op her circuit zijn is het vaak mooi weer
haha, ik ben in zeeland! vlak bij jou nota bene
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
DuFF wrote:ow nu heb ik een helder moment, die uitlaatboutjes met die veren ertussen ?
die heb ik juist gemonteerd, en handvast gedraaid tot er geen beweging meer in zat.
kortom, zoals het hoort.
Ik denk dat ik er zo een verloren ben ja. Maar het kan ook wel die van mijn V bak zijn; die er niet echt in wou...
Ik ben IETS verloren iig, maar vind de grond nog steeds te nat om te gaan kijken wat..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
OKay ik was/ben de bout naar mn V bak verloren dus onderweg op de snelweg bij Delft. Maar boeiend
Ander lulliger probleempje is dus het motorstoringsmanagementlampje (scrabbbbbllee!) Die constant brand. Fout code Lambda & Krukaspositiesensor (nog een keer scrabble!!!). Die laatste heeft ie niet dus dat is zoiezo onzin.
Wij verdenken momenteel de spagetti aansluiting aan het blok. Niet helemaal 100% omdat er 2 boutjes niet in konden (1tje afgebroken en 1tje zit de spagetti in de weg) -> valse lucht -> lambda rare waardes -> geeft storing.
Stomme is dat ie wel goed loopt. koud, warm, hoge, lage toeren, gaat als een trein.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).