gekocht via marktplaats, voro erg weinig.. compleet met reserve onderdelen, snellader, 3 accu's, 2 zenders (1 kapot maar toch) 3 motoren en een setje extra servo's!
helaas blijkt dus nu, zonder snelheidsregelaar aangezien die doorgefikt is.. mjah maar ff een nieuwe halen, kan nog bijna 350,- uitgeven voorda tik op de nieuwwaarde zit! en met al die reserve onderdelen issie bijna als nieuw..
nog handig puntje;
dr zit een kyosho zender+ontvanger bij.. EXACT dezelfde als die ik al had! dus maar 1 setje batterijen nodig
verschil van zender maakt niet echt uit, zolang je dat kristal maar over kan zetten, ik heb nu 2 verschillende zenders, en kristallen passen overal in zo heb ik dus ook maar 1 setje batterijen nodig.... nog steeds 8 penlites grrrr, maarja.
mijn nieuwe speelgoed is nog niet allemaal binnen helaas.. maar mn sprint loopt zoiezo wel hard
nu dus voor mn Kyosho (nitro) nog even wachten op mn nieuwe aandrijfasjes, van het weekend klappertje gemaakt;
-stuurstang schoot los en daarna was het onderdelen rapen..
-uitlaat los
-motor verschoven en dus los van zn tandwiel
-aandrijfas gebroken
-deuk in de bumper
-deuk in mn ego
achja, t zit weer in elkaar.. hopelijk mrogen weer aandrijfasjes steken!
Wij hebben ook nog nieuwe aanwinsten Maar daar moeten we nog fotos van maken, zo maar ff doen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
;D
wat zijn de specificaties? qua motor/accu/regelaas? ben echt benieuwd..
volgende meeting maar in een overdekte gladde loods en dan een parcoursje uitzetten?
zoals ik al zij het is geen "écht" spul heb nog niet echt gekeken of er aanpassingen mogelijk zijn. (je het krijstal is zo te vervangen)
maar de top snelheid ligt (momenteel) op zo'n 20 km/h.
Maak es foto zonder kap dan
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
paar fototjes van onze nieuwe aanwinsten (de MT2's)
Met daarnaast de kleine micro
de 'mijne'
Marc zn MT2
En de micro met kap
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
een kleine selectie;
van links naar rechts;
-Picoo Z challenger
-HPI MT2 18ss (marc)
-HPI MicroRS4 (romy)
-HPI Sprint II (marc)
-HPI MT2 18ss (romy)
-Kyosho Fazer (marc)
kyosho onder de kap
MT2 romy onder de kap
sprint onder de kap
MT2 marc onder de kap
micro onder de kap
rijtje lexaan, Romy dr Vauxhall en Mustang ontbreken hier nog
de sprint onder de zware last van de grote banden van de MT2..
zoals je misschien ziet staat de MT2 gewoon met alle 4 de wielen op iets vasts, beetje travel in de veren
romy heeft gewonnen... haar mt2 was eigenlijk al stuk voordat ze ging rijden, hoofdtandwiel weggesleten..
mijne reed heel hard t was alleen flink nat en nadat ik m doo reen laag van +-5cm water (op gras..) heen had gedenderd was het motortje te koud om nog te starten
en tsja, fohn hadden we bij, verlengkabel van +-500m naar huis niet..
Dat word iets voor de volgende keer, een lange verleng kabel
Maaruhm ja.. hij ' ging er vandoor' met zn gas pedaal.. ik beter kijken, draaide alleen het tandwiel van de motor en niet het cardanas
Mn motortje zat niet helemaal goed vast waardoor dus iets te ver van het tandwiel kwam en de tandjes wegsleet :P Dus motortje geen weerstand, dus die maakte flinke toeren, maar dat was het ook
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).