stappenplan:
- stuur eraf
- plastic achter je stuur eraf door meestal 4 schroeven van onder (meestal kruiskop)
- ding met hendels eraaf los door 3 torxen (soms ook gewone schroefjes)
Dan kan je het plastik er ook echt afhalen
Dan zit die rand vast met 2 schroeven 'in' de bovenkant (van onder afzegmaar) en volgens mij zit die rand orgineel beneden ook nog vast....
En als je die rand weghaald, denk dan om die twee knoppen die erin zitten (achteruitverwarming en achtermistlicht)
Dannn, kan je het tellerhuis loshalen,
6 punten volgens mij orgineel... twee beneden, moet je van onder af doen, en 2 in de boven/zijkant en de zijkanten.... Meestal torxen maar lang niet altijd
Dan je bak eruit halen, maar, er zit nog een KM teller kabel die stuk kan.
Beste is om je arm in je zekeringkastje te steken, en dan de KM teller kabel proberen los te maken
of je doet je tellerhuis heel scheef en wurmt je arm er zo achter
Gewoon hard trekken is niet aan te raden (alhoewel ik het wel altijd doet maar hij is ook stuk)
Oh en, je kabels zegmaar zitten vast met stekkers, en die zitten onderaan geklemt.. Als je dat te hardhandig doet breekt het klemmetje...
Niet zoooon ramp, maar het is mooier om het heel te houden.
En die lampen houdertjes kan je er het beste uitdraaien met een tang, zit meestal wel aardig goed vast.
En uhhhh, ik mag het niet zeggen

maar ik zou LANG niet alle schroefjes terug doen

serieus echt niet nodig... Mijn tellerhuis zit van de 6 met 0 vast, mn rand/boog zit met 0, hendelkolom wel gewoon met alle 3 (belangrijk om goed vast te zetten) en die plastic omhuizing met 2...
Scheelt een hoop gedoe hahaha!