RaaR
Moderators: Rock's, webmasters
5 bak idd... metallic lak alleen op een diesel?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
haha, ja,
ik had ook ziets van, het zal wel
ik had ook ziets van, het zal wel

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Spaster Mammer
die auto's waren allemaal basic.
Vooral de vroege AX Service's waren 10E's omdat die zo goedkoop mogelijk waren.
De 14 TGD was later nauwelijks duurder, had een vijfbakje en was véél zuiniger dan een 11TE.
De wegenbelasting was voor beide modellen 7 euro per maand... waarom zou je dan nog benzine willen rijden?
De 14 TGD was later nauwelijks duurder, had een vijfbakje en was véél zuiniger dan een 11TE.
De wegenbelasting was voor beide modellen 7 euro per maand... waarom zou je dan nog benzine willen rijden?
-
- Archivaris
daar zit wel iets in ja...kevin.broke wrote:die auto's waren allemaal basic.
die TGD is veel luxer, zuiniger en maar fl.1500,- duurder. En dan hoef je geen eens overdreven veel te rijden om dat terug te verdienen.
Maar dan nog ga ik er vanuit dat als ie in de prijslijst staat hij ook geleverd is maar voor zo ver ik me kan herinneren heb ik er nog nooit iets over gehoord/gezien