RaaR

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

RaaR

Post by MBa@NL »

Goed zoeken en je vind vanzelf hetgeen waar ik me over verbaas in deze prijslijst uit 1991...

KLIK

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Kan ik een klinker kopen? :roll:

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

geen 5bak leverbaar? :roll:
geen cv leverbaar kan ik nog inkomen bij een service versie..
Image

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Post by Bossie »

Of verbaas je je over de optie verhoogd laadvermogen bij de C15?

Ik zie zo geen vreemde dingen.
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

5 bak idd... metallic lak alleen op een diesel?
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste
Posts: 2176
Joined: SunNov20, 2005 8:04:30 PM
Location: Beekbergen/axclubforum

Post by CitroCin »

Ik ga met Grietje mee :D

Paul
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

Dus jullie hebben wel gehoord van een AX Plaisir in service uitvoering? :?

graag een foto dan van een Plaisir met grijs kenteken ;)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Post by q01z »

daar verbaasde ik me ook over, maar ik dacht 'dat zal dan wel'
ik vond het gebrek aan 5bak vreemder :P
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5649
Joined: ThuOct14, 2004 8:15:38 PM

Post by grietje »

haha, ja,

ik had ook ziets van, het zal wel :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DLS
AX Master
AX Master
Posts: 1178
Joined: SatMay19, 2007 5:24:42 PM
Location: Lelystad

Post by DLS »

hehe.. ach er is er maar 1 wakker :P
Mijn wie=wie
Image
Image

Citroën AX 1.4i TGS
Opel Astra G Caravan 2.0 DTL

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer
Posts: 2665
Joined: ThuMay19, 2005 5:04:40 PM
Location: Zuid-Holland

Post by Glenn@nl »

Mwah een plaisir is altijd met vierbak geleverd..

Behalve Paul & Cindy's plaisir... die is aan de sloop met zeldzame lange 5 bak geleverd :roll:

kevin.broke
AX Spaster Mammer
Posts: 7633
Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM

Post by kevin.broke »

die auto's waren allemaal basic.
Vooral de vroege AX Service's waren 10E's omdat die zo goedkoop mogelijk waren.
De 14 TGD was later nauwelijks duurder, had een vijfbakje en was véél zuiniger dan een 11TE.

De wegenbelasting was voor beide modellen 7 euro per maand... waarom zou je dan nog benzine willen rijden?

MBa@NL
Archivaris
Archivaris
Posts: 5045
Joined: TueDec13, 2005 12:03:15 AM
Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
Contact:

Post by MBa@NL »

kevin.broke wrote:die auto's waren allemaal basic.
Vooral de vroege AX Service's waren 10E's omdat die zo goedkoop mogelijk waren.
De 14 TGD was later nauwelijks duurder, had een vijfbakje en was véél zuiniger dan een 11TE.

De wegenbelasting was voor beide modellen 7 euro per maand... waarom zou je dan nog benzine willen rijden?
daar zit wel iets in ja...

die TGD is veel luxer, zuiniger en maar fl.1500,- duurder. En dan hoef je geen eens overdreven veel te rijden om dat terug te verdienen.

Maar dan nog ga ik er vanuit dat als ie in de prijslijst staat hij ook geleverd is maar voor zo ver ik me kan herinneren heb ik er nog nooit iets over gehoord/gezien :?

Post Reply