Ik weet niet of ik deze vraag hier moet stellen, maar doe een poging.
Als ik over drempels rijd en/of hobbels en gaten, dan hoor ik een geluid wat er niet hoort te zijn. Naar mijn idee komt het rechts voor bij mn band weg. Naar rechts sturen gaat de laatste tijd ook zwaarder. En als ik harder dan 100 rij dan is het net of 1 van mn wielen begint te flubberen (weet niet hoe ik het anders kan noemen).
Heb net even gekeken of er iets los zit o.i.d. of dat ik mn wiel heen en weer kan doen (rechtsvoor) dit kan gelukkig niet. Rechts achter gaat wel wat heen en weer (links naar rechts) als ik er aan trek. Maar daar zit alles ook gewoon vast. Vering doet het gewoon.
Wat kan dit zijn?? is mijn vraag en kan ik er wat aan doen. En is het wel veilig om te gaan rijden?
rare geluiden bij hobbels
Moderators: denny, vtspower, webmasters
is het een klounk? Dan is het waarschijnlijk een fuseekogel.
Is het een soort geratel, dan is het waarschijnlijk een aandrijfas, dit zal je ook moeten horen door bochten.
Is het een krakend geluid? Dat kan weleens een rubber van een stabilisatorstang zijn (als je die hebt). Die kan je dan vernieuwen of inspuiten met wat vet.
Is het een soort geratel, dan is het waarschijnlijk een aandrijfas, dit zal je ook moeten horen door bochten.
Is het een krakend geluid? Dat kan weleens een rubber van een stabilisatorstang zijn (als je die hebt). Die kan je dan vernieuwen of inspuiten met wat vet.