eindelijk beetje echt schot ind e zaak? altijd frustrerend als je op het kopje moet wachten..
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
als ik jou was zou ik alvast de carburateurs gaan schoonmaken en droog synchroniseren
Moderator: webmasters
-Henry- wrote:arnie wrote:Ga je de Carbs zelf doen? Sterkte
Dat gaan we waarschijnlijk wel zelf doen ja:)
We maken er wel wat leuks van denk ik.
arnie wrote:Browny wrote:daar komt bij dat als ie verkeerd is afgesteld je niet alleen kans hebt op slecht lopen maar in het ergste geval kans op een autobrandje.
Oh ja?Als al je pakkingen enzo dicht zijn, lijkt me dat sterk...
Lucske wrote:Ik ben zeer benieuwd wat dit blokkie aan vermogen en koppel gaat geven
Is een erg leuk project, ik kan niet wachten tot je er mee klaar bent
Stel je 'm wel af mbv. een CO meter ofzo? Meten is wetenAls ie te arm loopt, dan heb je zo je blok vernield....dat zou echt zonde zijn.
Als je in de toekomst nog eens de wens hebt om het blok nog sneller te maken, dan moet je eens op het forum van de 205gti club kijken........
daar heeft er 1 door middel van flowen van de cilinderkop, 310 graden nokkenas, gasklephuizen van een Suzuki GSXR750 en een vrij programmeerbaar management uit een TU 1.6 8 klepper maarliefst 159 pk (6550 rpm) en 170 nm (5400 rpm) weten te halen. Bovendien is vanaf 2900 rpm altijd minimaal 96 % van het maximaal koppel aanwezig
Het geeft wel aan dat je na dit project nog veel verder kunt gaan met dat blokkieNiet dat ik je wil pushen hoor
Lucske wrote:Ik ben zeer benieuwd wat dit blokkie aan vermogen en koppel gaat geven
Is een erg leuk project, ik kan niet wachten tot je er mee klaar bent
Het geeft wel aan dat je na dit project nog veel verder kunt gaan met dat blokkieNiet dat ik je wil pushen hoor
2Black wrote:Een Sport-kop heeft geen management...
het heeft 2 carburateurs die je kunt stellen... meer niet.
succes Henry!